سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 53 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 20

تمام تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران باید لغو شود

میلاد لارستان: امام جمعه لارستان با تأکید بر این موضوع که، بنا به فرموده مقام معظم رهبری تمام تحریم ها باید لغو شود، گفت: کسانی مثل اسرائیل، عربستان سعودی و…

میلاد لارستان: امام جمعه لارستان با تأکید بر این موضوع که، بنا به فرموده مقام معظم رهبری تمام تحریم ها باید لغو شود، گفت: کسانی مثل اسرائیل، عربستان سعودی و نمایندگان افراطی کنگره آمریکا مخالف دستیابی توافق ایران با گروه ۵+۱ هستند.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام سیدمجتبی نوربخش در آئین عبادی سیاسی این هفته نمازجمعه شهر لار با تبریک مجدد سال نو، از همه مردم و مسئولین خواست تا سال جدید را با تقوای الهی آغاز نمایند.

وی با اشاره به شعار سال ۱۳۹۴ که از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح گردیده است، افزود: مسئولین باید در تمام امورات دست مردم و مراجعه کنندگان بخصوص ضعیفان را بگیرند.

امام جمعه لارستان با بیان روایاتی درخصوص آثار نیکی کردن به مردم، تصریح کرد: همیشه می بایست نیکی های دیگران را به بهترین وجه پاسخ داد و همه چیز را در قالب اسلام برای خود تعریف کنیم.

وی با عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت ام البنین(س)، همسر گرامی امیرالمومنین(ع) و مادر حضرت ابالفضل العباس(ع)، اضافه کرد: این روز به عنوان روز مادران شهدا نامگذاری شده است که همه ما باید قدر این گنجینه های ایثار و فداکاری را بدانیم.

حجت الاسلام نوربخش با تقدیر ویژه از ادارات و ارگانهای مختلف مثل راهداران، پلیس راه و قرارگاه جنوب پلیس فارس، پزشکان، هلال احمر، روحانیون مبلغ و غیره در فعالیت و ارائه خدمات مناسب در تعطیلات عید نوروز، عنوان کرد: خوشبختانه بنا به اعلام مسئولین، تعطیلات امسال با کمترین حادثه و اتفاق ناگوار همراه بوده است.

وی با تبریک فرارسیدن ۱۲ فروردین ماه، بعنوان روز “جمهوری اسلامی ایران”، افزود: در این روز، ۹۸ درصد مردم کشورمان با شرکت در رفراندوم به برپایی حکومت جمهوری اسلامی ایران رأی دادند و مردم به فرموده حضرت امام(ره) مبنی بر جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر رأی دادند.

امام جمعه لارستان با اشاره به اینکه ثبت نام از متقاضیان برای تحصیل در حوزه های علمیه سراسر کشور آغاز شده است، خاطر نشان کرد: تحصیل در حوزه های علمیه راه مبارکی است و آنان که به دنبال خودسازی و همراهی با امام زمان(عج) هستند برای تحصیل در حوزه های علمیه لارستان و سراسر کشور وارد عمل شوند.

وی با اشاره به برگزاری نشست های متعدد وزیر امور خارجه کشورمان با گروه ۵ + ۱ ، تصریح کرد: بنا به مسئولان، جهت دستیابی به توافقی جامع، تا چند ماه آینده فرصت نیاز است.

حجت الاسلام نوربخش با اشاره به بیانات حضرت امام(ره) درباره اینکه آمریکا شیطان بزرگ است، عنوان کرد: غربی ها به دنبال مکر و حیله اند و مذاکرات کشورمان می بایست مواظب فریب و خدعه آنان باشند.

وی با تأکید بر هوشیاری ملت ایران و بخصوص استفاده مناسب از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: سفیران ملت ایران در مذاکرات باید خط قرمزها را رعایت کنند و به فرموده های رهبری پایبند باشند.

امام جمعه لارستان با تقدیر از تلاش های گروه مذاکره کننده ایرانی با کشورهای غربی، تصریح کرد: با صدور بیانیه این مذاکرات، ملت ما منتظر است تا ببیند گروه ۵+۱ چگونه به وعده های خود در مذاکرات گام عملی برمی دارد.

وی با تأکید بر این موضوع که، بنا به فرموده مقام معظم رهبری تمام تحریم ها باید لغو شود، اضافه کرد: کسانی مثل اسرائیل، عربستان سعودی و نمایندگان افراطی کنگره آمریکا مخالف دستیابی توافق ایران با گروه ۵+۱ هستند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۴ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین