پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 11

بیان مشکلات لارستان به رئیس دفتر رهبری

میلاد لارستان: امام جمعه لار با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار و گفتگو نمود. به گزارش میلاد لارستان؛حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی نوربخش امام جمعه لار با…

دیدار امام جمعه لارستان با فرماندار ویژه لارستانمیلاد لارستان: امام جمعه لار با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار و گفتگو نمود. به گزارش میلاد لارستان؛حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی نوربخش امام جمعه لار با علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در محل فرمانداری دیداروگفتگو نمود.

در این دیدار امام جمعه لارستان سال جدید را به فرماندار تبریک و تهنیت گفت.

وی در ادامه سخنانش تصریح کرد:هفته قبل اینجانب در مراسم ختم والده گرانقدر ریاست محترم جمهوری در مسجد اعظم قم شرکت و ضمن قرائت فاتحه و همدردی با حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی از نزدیک با رییس دولت دیدار نمودم.

حجت الاسلام نوربخش ادامه داد:بنده همچنین با حضرت حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری هم در قم دیدار نمودم و در خصوص منطقه لارستان بزرگ به بحث و گفتگو پرداختیم.

وی ازتلاش و کوشش شبانه روزی فرماندار و تمامی مسوولین شهرستان  در طول سال ۹۳ تقدیروتشکر کرد.

حجت الاسلام نوربخش در پایان تاکید کرد: مسوولین شهرستان درسال جدید، سال دولت و ملت،همدلی و همزبانی،سعی کنند تمام و کمال در خدمت مردم باشند و در راستای رشد و توسعه و پیشرفت منطقه لارستان بزرگ و برای ایجاد اشتغال و مسکن جوانان تلاش و همت نمایند.

علی اکبر نجیب زاده فرماندار ویژه لارستان نیز از حضور صمیمانه امام جمعه لارستان تقدیروتشکر کرد و متقابلا سال نو را به وی تبریک گفت واز محضر ایشان خواست که برای مسوولین شهرستان دعا کنند.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین