سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 50 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 16

واگذاری پارسیان به فارس راه حل مناسب نیست

منصور آرامی نماینده مردم حوزه انتخابیه بندرعباس در خانه ملت و عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس در اولین روز کاری مجلس شورای اسلامی در سال ۹۴ در نطق میان…

منصور آرامی نماینده مردم حوزه انتخابیه بندرعباس در خانه ملت و عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس در اولین روز کاری مجلس شورای اسلامی در سال ۹۴ در نطق میان دستور خود نکات مهمی را بخصوص در زمینه

مسئله پارسیان ایراد کرد که بسیاری از رسانه های کشور و از جمله برخی از خبرگزاری ها، این بخش از سخنان نماینده بندرعباس را انتشار نداده و یا آن را بصورت گذرا پوشش دادند.

به گزارش میلادلارستان، پایگاه خبری جنوب ایران این بخش از سخنان را منتشر کرده است. لازم بذکر است که حدود ۲ دقیقه از نطق ۷ دقیقه ای این نماینده مردم درباره موضوع پارسیان بوده است.

آرامی در بخش اصلی اظهارات خود در این نطق گفت: شکی نیست که دولت محترم به سواحل جنوب و استان هرمزگان نگاهی قابل تقدیر داشته و دارد و از تمامی زحمات دولتمردان در این خصوص سپاسگزارم اما ۱- از دولت محترم و شخص رئیس جمهور انتظار است که در سالی که باید همدلی و همزبانی میان دولت و ملت سرلوحه امور باشد به اقدامی که موجب نگرانی و احساس تحقیر در هرمزگان می شود و نشان از فهم مشترک میان دولت و ملت نیست، دست نزند.

همانطوری که بارها عرض شد واگذاری بخشی از شهرستان پارسیان در استان هرمزگان به استان فارس راه حل مناسب جنوب نیست. قبلا نیز پیشنهاداتی ارائه گردیده است که می تواند جایگزین این تصمیم گیری شود لذا ضمن تقدیر از تحمل و تدبیری که تاکنون نموده اید خواستار لغو مصوبه ای که آحاد مردم هرمزگان، نمایندگان آنان، ائمه جمعه و جماعات، روحانیت عزیز، نخبگان و فرهیختگان استان با آن مخالفند، هستیم.

۲- از دولت محترم انتظار است که امسال که مجلس بودجه مناسبی را برای رفع مشکل آب روستایی به تصویب رسانده، مشکل آب روستاهای ساحلی هرمزگان را برطرف نمایند. ما شرمنده این مردمیم که حاضرند آب را با تانکر خریداری کنند اما آب حتی برای خرید نیز در دسترس آنان نیستT لذا لازم است که فکری اساسی برای حل مشکل آب شرب این مناطق شود.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲:۴۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین