شنبه ۰۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۳ب.ظ
::آخرین مطلب 21 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت لارستان خبر داد

ساماندهی 200 خیر در قالب مجمع خیرین سلامت شهرستانهای لارستان و خنج

میلاد لارستان: مدیرعامل مجمع خیرین سلامت لارستان از ساماندهی ۲۰۰ خیر در قالب مجمع خیرین سلامت شهرستانهای لارستان و خنج خبر داد و گفت: در نیمسال نخست سال ۹۵ نیز خیرین لارستان و خنج معادل ۲۵ میلیارد تومان در امور عمرانی سلامت مشارکت داشته اند.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت لارستان از ساماندهی ۲۰۰ خیر در قالب مجمع خیرین سلامت شهرستانهای لارستان و خنج خبر داد و گفت: در نیمسال نخست سال ۹۵ نیز خیرین لارستان و خنج معادل ۲۵ میلیارد تومان در امور عمرانی سلامت مشارکت داشته اند.

به گزارش میلاد لارستان؛ ابوطالب مدرسی در آئین تجلیل از خیرین سلامت شهرستانهای لارستان و خنج که در تالار وحدت شهر لار با حضور مدیرکل روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور، مدیرعامل مجمع خیرین استان فارس، نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی و جمع زیادی از خیرین با همت شهرستانهای لارستان و خنج برگزار شد، اظهار داشت: مردم خطه لارستان بزرگ از گذشته دور تاکنون با مشارکت در ایجاد مراکز عام المنفعه در زمینه های اموزشی، اعتقادی، درمانی و غیره نقش مهمی ایفا کرده اند.

وی با اشاره به تاریخچه ایجاد مجمع خیرین سلامت، افزود: تمامی بیمارستانهای تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی لارستان، خانه های بهداشت، درمانگاهها، پانسیون پزشکان، تجهیزات و غیره توسط خیرین ساخته شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت لارستان با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ نیکوکار در شهرستانهای لارستان و خنج در عرصه سلامت ساماندهی شده اند، تصریح کرد: در سال ۹۴ خیرین سلامت در زمینه عمرانی و تکمیل پروژها ۲۵ میلیارد تومان مشارکت داشته اند.

وی با اشاره به اینکه در نیمسال نخست سال ۹۵ نیز خیرین لارستان و خنج معادل ۲۵ میلیارد تومان در امور عمرانی سلامت فعالیت داشته اند، ابراز امیدواری کرد تا پایان سال این کمک ها به ۲ برابر سال گذشته برسد.

مدرسی با برشمردن برخی از انتظارات خیرین از مسئوولان در انجام امور عام المنفعه، یادآور شد: وجود سازوکاری برای تسهیل در انجام کارها، جلب اعتماد خیرین از طریق بهره گیری صحیح و دقیق، قدرشناسی مناسب از خیرین، مشارکت دانشکده علوم پزشکی لارستان در اماده سازی مقدمات و عملیاتی کردن پروژه های خیرساز و اخذ مجوزهای لازم، تلاش برای دریافت معافیت های مالیاتی برای خیرین، هماهنگی بین مجمع خیرین سلامت کشور و واحد مشارکتهای اجتماعی وزارت بهداشت از جمله این موارد است.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۵:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “ساماندهی 200 خیر در قالب مجمع خیرین سلامت شهرستانهای لارستان و خنج”

  1. ناشناس گفت:

    ایکاش منطقه اینقدر متکی به خیرین نبود تا دولت بیشتر به فکر بود مثل جهرم که تمام پیشرفتهایش در حوزه دانشگاه علوم پزشکی دولتی است.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین