سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۰ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 33

ایران درانتخابات آمریکا دخالت کرده است!!!

مشاور امنيتي و اطلاعاتي دونالد ترامپ رئيس جمهوري منتخب آمريکا در اظهاراتي متفاوت ادعا کرد که دخالت ايران و چين در کنار روسيه در انتخابات آمريکا امکان پذيراست. به گزارش…

مشاور امنيتي و اطلاعاتي دونالد ترامپ رئيس جمهوري منتخب آمريکا در اظهاراتي متفاوت ادعا کرد که دخالت ايران و چين در کنار روسيه در انتخابات آمريکا امکان پذيراست. به گزارش میلادلارستان به نقل از  العالم جيمز وولسي که دوره اي رئيس سازمان سيا بوده است، در گفت و گو با سي ان ان افزود: به نظر من بيش از يک کشور در ماجراي نفوذ در انتخابات و حمله سايبري به افراد و سازمان هاي دمکراتيک آمريکا درگير بوده اند.

وي با طرح ادعاي دخالت احتمالي ايران و چين در اين ماجرا، بيان کرد که موضوع بسيار پيچيده است و نمي توان انگشت اتهام را فقط به سمت يک جهت گرفت.

وولسي در اظهاراتي متناقض با موضع گيري قبلي دونالد ترامپ و دولتمردان جديد آمريکا گفت که معتقدم روسها درگير اين قضيه بودند و البته اين به معني عدم وجود ديگران نيست. واشنگتن رسما روسيه را متهم کرده است که براي نفوذ در انتخابات رياست جمهوري، به افراد و نهادهاي سياسي در آمريکا حمله سايبري کرده است.

آمريکا مدعي است که روسيه با هک‌کردن سيستم اينترنتي کمپين انتخاباتي هيلاري کلينتون و حزب دموکرات، در انتخابات رياست جمهوري اين کشور دخالت کرده اما روسيه همواره اين اتهام را رد کرده است.

کاخ سفيد براساس اين موضوع ۳۵ ديپلمات روسي را هفته گذشته از آمريکا اخراج کرد و دو مرکز وابسته به روسيه را تعطيل کرد. اين درحاليست که دونالد ترامپ رئيس جمهوري منتخب آمريکا درباره دخالت روسيه در ماجراي هک اطلاعاتي افراد و برخي نهادهاي آمريکايي در ماجراي انتخابات رياست جمهوري اخير آن کشور ابراز ترديد کرده است.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۷:۴۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین