سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

نصب دستگاه پیشرفته آزمایشگاهی در بیمارستان امیدوار اوز

با همت نیکوکاران اوزی، دستگاه پیشرفته ویداس برای انجام همه آزمایش های پزشکی در بیمارستان امیدوار اوز نصب و راه اندازی شد.

با همت نیکوکاران اوزی، دستگاه پیشرفته ویداس برای انجام همه آزمایش های پزشکی در بیمارستان امیدوار اوز نصب و راه اندازی شد.

مسئول آزمایشگاه بیمارستان امیدوار اوز ، با بیان اینکه ویداس دستگاهی است که دارای سامانه جامع برای انواع آزمایش های ایمنی شناسی (ایمونولوژی) است، اظهار داشت: این دستگاه ساخت شرکت بیومریو فرانسه و دارای تاییدیه FDA آمریکا و CEاروپاست و می توان آزمایش های مختلف را با کمترین ضریب خطا و بیشترین دقت به وسیله آن انجام داد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از ایرنا  وحید علمدار افزود: قبل از راه اندازی این دستگاه در این مرکز درمانی، برخی از نمونه ها برای آزمایش به آزمایشگاه های دیگرارسال می شد اما ازاین پس این بیمارستان انواع آزمایش های ایمنی شناسی رابا تعرفه دولتی برای مراجعه کنندگان انجام می دهد.

ایمنی‌شناسی (ایمونولوژی) یکی از شاخه‌های زیست ‌پزشکی است که به بررسی انواع واکنش ایمنی جانداران در برابر آنتی ژن‌های بیگانه و روند ایجاد مصونیت در برابر عوامل بیماری‌ زا می‌پردازد. این علم هم به جنبه های فیزیولوژیک پاسخ دفاعی بدن به عوامل بیگانه، و هم به جنبه های آسیب شناسی (پاتولوژیک) سیستم ایمنی مانند بیماری های خودایمنی، حساسیت، نقص ایمنی، واکسیناسیون و پیوند اعضا می‌پردازد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۷:۳۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین