پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 6 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

حمایت کامل فرمانداری ویژه لارستان از نامزدی اوز در«شهر پایتخت کتاب»

فرماندار ویژه لارستان ضمن اعلام آمادگی کامل فرمانداری برای حمایت از طرح اوز پایتخت کتاب گفت: مجموعه فرمانداری از هر اقدامی که دراین زمینه بتوان انجام داد دریغ نخواهد کرد و از معاون فرمانداری خواست دراین زمینه با ستاد همکاری کامل داشته باشد.

فرماندار ویژه لارستان از نامزدی اوز در «شهر پایتخت کتاب» استقبال کرد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از اوز امروز؛ دومین جلسه هماهنگی،اوز نامزد «شهر پایتخت کتاب»،با حضور جلیل حسنی  معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، مسعود راسخی و محسن حجتی معاون و مدیر روابط عمومی فرمانداری، آتش فراز بخشداراوز، مهراوران از شورای شهر، هاشمی رئیس ارشاد، نماینده شهرداری و نمایندگان کتابخانه ها و تشکل های مرتبط در محل سالن اجتماعات بخشداری اوز برگزارشد.

در این نشست حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ضمن ابراز خوشحالی از آمادگی اوز برای نامزدی در این طرح گفت: یکی از وظایف فرمانداری بستر سازی برای فعالیت های فرهنگی و معرفی توانمندی هاست.

وی کتاب را از نظر محتوا قابل ستایش و نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی را در ارتقای سطح فرهنگ مردم تاثیرگذار و ماندگار ارزیابی کرد.

فرماندار ویژه لارستان ضمن اعلام آمادگی کامل فرمانداری برای حمایت از طرح  اوز پایتخت کتاب گفت: مجموعه فرمانداری از هر اقدامی که دراین زمینه بتوان انجام داد دریغ نخواهد کرد و از معاون فرمانداری خواست دراین زمینه با ستاد همکاری کامل داشته باشد.

حسنی در پایان سخنانش افزود: در صورت انتخاب اوز به عنوان یکی از شهرهای برگزیده، افتخار آن نه تنها برای شهر اوز بوده بلکه افتخاری برای شهرستان و استان خواهد بود.
در ابتدای این جلسه نیز محمد حسین آتش فراز بخشدار اوز، فروغ هاشمی رییس اداره فرهنگ و ارشا د اسلامی اوز و ابراهیم احمدی دبیر جلسه و سردبیر نشریه پیام اوز  نیز توضیحاتی درمورد این موضوع  و ویژگی های طرح ها و اقداماتی که باید در راستای مستند سازی انجام گیرد ارائه دادند.

در این جلسه همچنین داوطلبین عضویت در این ستاد اعلام آمادگی کرده و مقرر شد طی فراخوانی از کسانی که مایل به همکاری با این ستاد هستند تقاضا شود آمادگی خود را به کتابخانه عمومی اعلام کنند.

در پایان این جلسه مقرر گردید کتابخانه ها و تشکل های فعال در زمینه کتابخوانی طرح های خود را منطبق بر فرم مخصوص ثبت کرده و در جلسه بعدی ارائه کنند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۶:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “حمایت کامل فرمانداری ویژه لارستان از نامزدی اوز در«شهر پایتخت کتاب»”

  1. کارمند لارستانی گفت:

    از فرماندار مردمی لارستان که ازین کار فر هنگی حمایت می کند ممنونیم موفقیت شهر فرهنگی اوز مایه افتخار همه منطقه است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین