سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 14
در مراسم تقدیر از آتش نشانان شهرداری لار :

از درخواست معاون فرماندار تا رتبه برتر آتش نشانی لارستان در جنوب فارس

با حضور مسئولین شورای شهر، شهرداری و فرمانداری لارستان از تلاشهای آتش نشانان شهرداری لار تجلیل شد.

با حضور مسئولین شورای شهر، شهرداری و فرمانداری لارستان  از تلاشهای آتش نشانان شهرداری لار تجلیل شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار، قنبرنژاد شهردار لار در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های بی وقفه و شبانه روزی آتش نشانان، گفت: شغل آتش نشانی یک شغل حساس و خطر ناک است و نیروهای زحمت کش آتش نشان باعشق و علاقه ای که به کار خود دارند به این امر سخت غلبه کرده و با توانایی ستودنی ماموریت های محوله را به نحوی شایسته به انجام می رسانند.
در ادامه علی پور معاون برنامه ریزی و بودجه فرمانداری ویژه لارستان هم طی سخنانی  گفت: آتش نشانان فرشتگان نجات گری هستند که در حساس ترین موقعیت ها به مردم خدمت کرده اند و ما به آنها افتخار می کنیم. وی افزود: مسئولین امرباید با ارتقاء توان آموزشی و تأمین تجهیزات، یاری گر تلاش های بی وقفه آنها باشند.
 photo_2017-01-11_19-23-21
پس از پخش کلیپ گزارش خدمات ویژه آتش نشانی شهرداری لار به جنوب استان فارس، منشی سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لار به ارائه گزارش پرداخت.
سعید منشی ضمن تشکر از مجموعه شهرداری ، حضور مسئولین را نشان دهنده اهمیت و آرامش مردم شهر و روحیه قدرشناسی آنها دانست و گفت : آتش نشانی شهر لار توانسته در منطقه جایگاه برتر را به خود اختصاص دهد، چون مناطق تحت پوشش آتش نشانی معطوف به شهر لار نیست و به شهرها و روستاهای اطراف نیز خدمات رسانی می شود.
سرپرست آتش نشانی شهرداری لارخاطر نشان ساخت: این خدمات رسانی گسترده باعث شده که آتش نشانی لار یکی از پرکارترین و پر مسئولیت ترین آتش نشانی در جنوب استان فارس باشد.
photo_2017-01-11_19-23-33
وی افزود: از طرفی دیگر بلند مرتبه سازی و رشد آپارتمان نشینی در شهر لار چالش های زیادی را در زمان وقوع حادثه برای آتش نشانان پیش رو گذاشته که این دو موضوع باعث شده که تجهیزات آتش نشانی بروز شود.
منشی در بخشی دیگر از سخنان خود، از بنیاد نیک اندیشان هاشمی زاده به جهت تأسیس ایستگاه مرکزی و فرماندهی با همکاری شهرداری تقدیر کرد و گفت: امید است با این کار و ارتقاء تجهیزات بتوانیم در زمان وقوع حادثه به نحو احسن خدمتگذار باشیم.
وی نیاز آتش نشانی شهر لار را جهت خدمت رسانی بهتر، مجهزشدن به خودرو پله ای و تندرو دانست و افزود: امید است در سال آینده این شهر به این نوع خودروها مجهز شوند.
photo_2017-01-11_19-23-08
 در پایان پس از اجرای گروه سرود آدینه، با اهداء هدایایی از زحمات و تلاش های بی وقفه آتش نشانان تجلیل شد
photo_2017-01-11_19-23-29
photo_2017-01-11_19-23-43
خبرنگار: مصباح قنادی
عکس: کانال تلگرامی آتش نشانی لار
نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۷:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین