سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۲ق.ظ
::آخرین مطلب 45 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
سرمربی تیم هندبال بانوان شهیدچمران لارستان

وقفه در بازیها باعث کاهش انگیزه بازیکنان می شود/بدنبال زدن بیش از چهل گل بودیم

میلاد لارستان: سرمربی تیم هندبال بانوان شهیدچمران لارستان در اعتراض به وقفه های ایجاد شده در بین بازیها، یادآور شد: ایجاد این وقفه ها باعث کاهش انگیزه بازیکنان می شود و ما در برنامه های خود دچار مشکل شده ایم.

سرمربی تیم هندبال بانوان شهیدچمران لارستان در اعتراض به وقفه های ایجاد شده در بین بازیها، یادآور شد: ایجاد این وقفه ها باعث کاهش انگیزه بازیکنان می شود و ما در برنامه های خود دچار مشکل شده ایم.

به گزارش میلاد لارستان؛ ناهید غارسی پس از پیروزی پُرگل تیمش برابر تیم هیأت هندبال البرز در هفته دهم لیگ برتر هندبال بانوان کشور در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ای کاش آقایان به ویژه مسئولین شهرستان لارستان هم می توانستند در سالن حضور یابند و بازی را تماشا کنند.

وی با بیان اینکه بازیکنان ما نیاز به دلگرمی دارند، افزود: از فرماندار، نماینده و مسئولین دیگر شهرستان انتظار می رود از تیم لیگ برتری شهید چمران لارستان حمایت کنند و حداقل با سر زدن به بازیکنان و دادن هدایا در قبال برد بازیکنان به آنها دلگرمی دهند.

سرمربی تیم هندبال بانوان شهیدچمران لارستان مسعود راستی لاری به عنوان مدیرعامل باشگاه و حامی مالی این تیم و سایر عوامل تیم بدلیل حمایت های بی شائبه و بدون چشم داشت، تشکر کرد.

وی درباره بازی امروز، تصریح کرد:  بازی خوبی بود ولی در کل شروع خوبی نداشتیم، اما در ادامه بهتر شدیم.

غارسی با اشاره به اینکه برنامه ما برای زدن بیش از چهل گل بود اما با بی دقتی بازیکنان و برخی عوامل دیگر نتوانستیم به این مهم دست یابیم، ادامه داد: در واقع آن نتیجه ای که دوست داشتم نتوانستیم بدست آوریم.

سرمربی تیم هندبال بانوان شهیدچمران لارستان در مورد داوری بازی نیزگفت: داوران بازی افرادی جوان بودند و زیاد در لیگ حضور نداشته اند اما بازی را خوب قضاوت کردند.

غارسی در جواب سوال خبرنگار لارستان درخصوص حساسیت رقابت با تیم تاسیسات دریایی تهران به ویژه از لحاظ تفاضل گل گفت: برنامه ریزی ما برای این بازی نیز افزایش میزان قابل توجه تفاضل گل بود اما من این امید را دارم که بتوانیم در تهران تیم تاسیسات را شکست دهیم تا نیازی به تفاضل گل نداشته باشیم.

وی در اعتراض به وقفه های ایجاد شده در بین بازیها، یادآور شد: ایجاد این وقفه ها باعث کاهش انگیزه بازیکنان می شود و ما در برنامه های خود دچار مشکل شده ایم.

سرمربی تیم هندبال بانوان شهیدچمران لارستان در پاسخ به این سوال که آیا تیم لارستان در صورت قهرمانی پتانسیل حضور در مسابقات آسیایی را دارد یا خیر، تصریح کرد: معتقدم اگر بتوانیم بازیکنان جدیدی برای فصل بعد کسب کنیم، می توانیم در مسابقات آسیایی هم موفق باشیم زیرا اعتقاد من این است که اگر تیمی در مسابقات قرار است شرکت کند باید حداقل برای رفتن به روی سکو تلاش کند.

سرمربی تیم هیأت البرز در اعتراض به داوری حاضر به مصاحبه نشد.

به گزارش میلاد لارستان؛ لیگ برتر هندبال بانوان هفته آینده به دلیل تشکیل اردوی تیم ملی در تهران تعطیل خواهد بود.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۸:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین