شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

شکست تلخ استقلال لارستان و از دست دادن صدرنشینی

میلاد لارستان: در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان فارس تیم استقلال لطیفی لارستان در یک دیدار خانگی مغلوب تیم گلستان فاروق مرودشت شد.

در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان فارس تیم استقلال لطیفی لارستان در یک دیدار خانگی مغلوب تیم گلستان فاروق مرودشت شد.

به گزارش میلاد لارستان، عصر امروز در ادامه رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های بزرگسالان استان پهناور فارس تیم فوتبال استقلال لطیفی لارستان در ورزشگاه تختی شهر لار میزبان تیم گلستان فاروق مرودشت بود.

در این دیدار، تیم لارستانی با استفاده از امتیازات میزبانی شروع خوبی داشته اما با بی‌دقتی بازیکنان حتی با به‌دست آوردن یک پنالتی موفق به گلزنی نشدند و به‌تدریج تیم مرودشت بر جریان بازی مسلط شد و با استفاده از فرصت‌های به‌دست‌آمده با نتیجه باورنکردنی ۳ بر صفر برابر تیم صدرنشین استقلال لارستان به برتری قاطع دست یافت تا به‌این‌ترتیب تیم لارستانی با قبول سومین شکست خود در این فصل جایگاه نخست را از دست بدهد.

در سایر بازی‌های این هفته، در شهرآور شهرستان ممسنی تیم‌های امیرکبیر و لیدوما در ورزشگاه شهید لشگری نورآباد مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود لیدوما پایان یافت.

در دیگر بازی تیم عقاب شیراز با برتری ۲ بر صفر برابر پرسپولیس جهرم به پیروزی رسید تا با رساندن جمع امتیازهای خود به عدد ۳۱ با تفاضل یک امتیاز رده نخست جدول را از استقلال لطیفی لارستان بگیرید.

بازی تیم‌های هلال‌احمر گراش با برتری ۳ بر صفر برابر شهید وفایی شیراز به پایان رسید، شهید باقری گویم و پادنا میمند با نتیجه تساوی یک بر یک همراه بود و پرسپولیس شیراز با یک گل مغلوب المهدی کوار شد.

به گزارش میلاد لارستان، تا پایان هفته پانزدهم تیم عقاب شیراز با ۳۱، استقلال لطیفی لارستان با ۳۰ و شهید باقری گویم با ۲۸ امتیاز رده‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی را در اختیار دارند.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین