چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 10

مشکل برق لارستان حل میشود

میلاد لارستان:  فرماندار ویژه لارستان با اشاره به افتتاح پست برق روستای بلغان گفت: با افتتاح این پست مشکل کاهش ولتاژ و قطعی برق در نقاط شمالی این شهرستان برطرف…

تفکیک برقمیلاد لارستان:  فرماندار ویژه لارستان با اشاره به افتتاح پست برق روستای بلغان گفت: با افتتاح این پست مشکل کاهش ولتاژ و قطعی برق در نقاط شمالی این شهرستان برطرف می‌شود. علی اکبر نجیب زاده با اشاره

به پوشش تلفن ثابت در نقاط روستایی شهرستان لارستان اظهار داشت: در بعضی از روستاهای این شهرستان پوشش تلفن ثابت وجود ندارد.

وی درمورد کمبودهای مناطق روستایی در لارستان تصریح کرد: لارستان به دلیل گرمسیر بودن و خشکی اقلیم در فصل تابستان به شدت با مشکل کم آبی و قطعی برق رو به رو است و نبود راه مناسب و وسایل نقلیه در محورهای این شهرستان سبب ایجاد مشکلات فراوان برای روستائیان شده است.

 به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ نجیب زاده با اشاره به افتتاح پست برق روستای بلغان خاطرنشان کرد: امید است با افتتاح این پست برق در نقاط شمالی شهرستان لارستان بتوان مشکل کاهش ولتاژ و قطعی را به صورت محسوسی کاهش داد.

 

وی با بیان اینکه در بعضی از نقاط شهرستان لارستان توزیع آب شرب توسط تانکر‌های اداره آبفا انجام می‌شود گفت: استان فارس مانند سایر استان‌های کشور با مشکل کمبود آب رو به رو است و معضل آب شرب نیز بسیار جدی‌تر از آب مصرفی است.

 نجیب زاده با تشکر از خیران شهرستان لارستان گفت: در معدود شهرهای کشور خیری برای ساخت ورودی شهر بیش از ۴۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین