یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۸ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

بُرد قاطع شهید چمران لارستان مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان

میلاد لارستان: در هفته یازدهم لیگ برتر بانوان کشور تیم شهید چمران لارستان مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به بُرد قاطع و پُرگل دست یافت.

در هفته یازدهم لیگ برتر بانوان کشور تیم شهید چمران لارستان مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به بُرد قاطع و پُرگل دست یافت.

به گزارش میلاد لارستان؛ از سری مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور امروز جمعه سه دیدار در شهرهای اصفهان، کرمان و کرج برگزار شد.

در بازی نخست، تیم تأسیسات دریایی تهران یکی از تیم های مدعی این رقابت ها توانست با نتیجه ۳۵ بر ۱۵ برابر شهرداری بم به پیروزی برسد تا همچنان در نیمه بالایی جدول با ۱۶ امتیاز در کورس با تیم صدرنشین لارستانی قرار داشته باشد.

در دیگر بازی، تیم های هیأت البرز و هدف پویان جوان قم در شهر کرج به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه برابر ۲۱ به پایان رسید تا تیم کرجی بتواند سومین امتیاز خود در این مسابقات را کسب و یک رده در جدول صعود داشته باشد.

در حساس ترین و مهمترین بازی این هفته نیز که تیم صدرنشین شهید چمران لارستان برای دیدار با فولاد مبارکه سپاهان به اصفهان سفر کرده است، توانست با نتیجه قاطع ۳۶ بر ۸ برابر حریف اصفهانی خود به بُرد پرگل دست یابد و همچنان بدون شکست  این رقابتها را ادامه دهد.

تیم ذوب آهن اصفهان دیگر تیم اصفهانی در این هفته استراحت داشت.

به گزارش میلاد لارستان؛ تا پایان هفته یازدهم تیم شهید چمران لارستان با ۱۸، تأسیسات دریایی تهران با ۱۶ و ذوب آهن اصفهان با ۱۴ امتیاز در رده نخست تا سوم این رقابت ها جای دارند.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۳:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین