یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

بیش از ۷ میلیارد ریال زکات در لارستان جمع‌آوری شد

دبیر ستاد زکات لارستان گفت: با جمع‌آوری ۷ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال زکات از مؤدیان این شهرستان، امسال رشد پرداخت زکات در لارستان ۲۷ درصد افزایش یافت. به گزارش…

دبیر ستاد زکات لارستان گفت: با جمع‌آوری ۷ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال زکات از مؤدیان این شهرستان، امسال رشد پرداخت زکات در لارستان ۲۷ درصد افزایش یافت.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین عبدالله تقی‌زاده ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی شورای زکات این شهرستان اظهار داشت: به منظور فرهنگ‌سازی در زمینه اقبال واجدین شرایط پرداخت زکات در این شهرستان اقدامات فرهنگی گسترده‌ای انجام شده است.

وی با اشاره به تبلیغات گسترده ستاد زکات این شهرستان در زمینه احیای این واجب الهی افزود: فرهنگ‌سازی پرداخت زکات در شهرستان لارستان و اجرای برنامه‎های گوناگون در زمینه  پرداخت زکات، موفقیت‌های خوبی برای لارستان به دنبال داشته است.

 دبیر ستاد احیاء زکات شهرستان لارستان از جمع‌آوری ۷ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال وجوهات زکات در شهرستان لارستان در سال ۹۳ خبر داد و بیان کرد: این میزان نسبت به سال گذشته رشد ۲۷ درصدی داشته است.

 تقی‌زاده با اشاره به اقدامات فرهنگی و تبلیغات پرداخت زکات در این شهرستان عنوان کرد: امسال نیز برنامه اعزام روحانی مبلغ امر زکات به روستاهای لارستان در دستور کار این نهاد قرار دارد.

 وی از چاپ و توزیع بروشورهای حاوی احکام زکات و فرهنگ‌‏سازی در این زمینه و نصب تابلوهای اشاعه فرهنگ زکات در میادین مهم شهر و روستا خبر داد و گفت: در سال زراعی جاری مردم متدین و نیکوکار لارستان در زمینه پرداخت زکات سرآمد خواهند بود.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین