یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۸ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

حمایت 185 نیکوکار از 135 خانوار نیازمند لارستانی

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره ) شهرستان لارستان از حمایت ۱۳۵ خانوار تحت پوشش این نهاد توسط ۱۸۵ حامی نیکوکار خبر داد . به گزارش میلاد لارستان؛…

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره ) شهرستان لارستان از حمایت ۱۳۵ خانوار تحت پوشش این نهاد توسط ۱۸۵ حامی نیکوکار خبر داد . به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام عبدالله تقی زاده با تشریح طرح محسنین اظهار داشت:

کمیته امداد به عنوان متولی ایتام و محرومین تحت حمایت ، برنامه ای تحت عنوان طرح محسنین جهت کمک به سرپرست خانوارهای تحت حمایت که بیمار و ازکارافتاده هستند در دستور کار دارد.

وی افزود: در طرح محسنین، خیرین می توانند با مراجعه به دفاتر امداد، پس از تکمیل فرم اعلام همکاری، نیازمند مورد نظر خود را انتخاب و با پرداخت حداقل ماهیانه دویست هزار ریال در این امر خیر مشارکت نمایند .

تقی زاده اضافه کرد: وجوه ارسالی حامی بصوت کامل به حساب فرد مورد حمایت حامی واریز می گردد و حامی می تواند علاوه بر کمک مادی در سایر امورات و مشکلات از جمله تحصیلی، درمانی و غیره این عزیزان را مورد لطف و عنایت خود قرار دهد .

مدیر کمیته امداد لارستان تصریح کرد: در طرح محسنین خیرین در جهت توسعه حمایت های مردمی از خانواده های تحت حمایت، شامل سر پرست از کارافتاده، زنان سر پرست خانواده های مطلقه، زندانی و سایر خانواده های دارای فرزند مستعد و یا دارای بیماری صعب العلاج هزینه های جاری یک یا چند خانوار را تأمین می کنند.

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته و از محل کمک های حامیان لارستانی مبلغ ۴ میلیارد و ۶۶  میلیون ریال به خانواده های تحت پوشش این طرح پرداخت کرده اند.

تقی زاده در پایان گفت: از اهداف اجرای طرح محسنین، می توان به احیای فرهنگ کمک به نیازمندان،ارتقاء وضعیت معیشتی خانواده های نیازمند،تقویت اعتماد عمومی و ایجاد ارتباط عاطفی بین اقشار جامعه و نیز جلب مشارکت بیشتر مردم در اجرای سنتهای حسنه الهی اشاره کرد .

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین