جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 52 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5
با افتتاح مسیر لار به ایستگاه راه آهن زاهد محمود:

مسیر ریلی لارستان به مرکز ایران هموار شد

با افتتاح مسیر لار به ایستگاه راه آهن زاهد محمود حدفاصل درز و سایبان تا راه آهن مسیر ریلی لارستان به مرکز ایران هموار شد.

با افتتاح مسیر لار به ایستگاه راه آهن زاهد محمود حدفاصل درز و سایبان تا راه آهن مسیر ریلی لارستان به مرکز ایران هموار شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان ، همزمان با دهه مبارک فجر باحضور  شادمانی مدیریت راهداری اداره کل راه وشهرسازی لارستان، علی پور معاونت فرمانداری ویژه لارستان، موحدی رییس شورای شهر لارستان و  طالبی رییس اداره راه وشهرسازی لارستان مسیر لار به ایستگاه راه آهن زاهد محمود افتتاح شد .

شادمانی در آیین افتتاح این پروژه با بیان اینکه : با ساخت این جاده ی ارتباطی ،فاصله لارستان به بزرگراه سیرجان – بندرعباس به ۲۱۰ کیلومتر رسیده و بیش از ۱۰۰ کیلومتر کاهش مسیر در این محور خواهیم داشت، افزود : برای تردد به سمت استان اصفهان ، یزد و کرمان با کاهش چشمگیری از زمان ، مصرف انرژی و ضریب ایمنی بالا مواجه خواهیم شد .

وی رونق و پیشرفت منطقه ی درز و سایبان را از دیگر مزایای این طرح عنوان کرد و گفت : مردم لارستان به راحتی می توانند از ایستگاه راه آهن زاهد محمود استفاده نمایند .

شادمانی با اشاره به اینکه : هم اکنون در ایستگاه راه آهن زاهد محمود قطار اصفهان و تهران در این ایستگاه دقایقی توقف داشته و با پایان یافتن عملیات راهسازی در این محور شرایط هماهنگی با مدیرکل راه آهن هرمزگان که شخصا در مراسم شروع به فعالیت این جاده حضور داشته ، جهت توقف قطار مشهد دراین ایستگاه نیز میسر خواهد شد .

مدیریت راهداری اداره کل راه وشهرسازی لارستان خاطرنشان کرد : برای تکمیل و بهره برداری کامل تر ، ساخت ۵ کیومتر دیگر درحوزه سرزمینی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان در دستور کار است و بحمدلله با پیگیری و زحمات جهادی مدیر کل راه و شهرسازی لارستان این مهم به اتمام رسید و تلاش ها برای تکمیل آبنما به طول ۳۰۰ کیلومتر از سمت مسئولان در دست پیگیری است .

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۶:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “مسیر ریلی لارستان به مرکز ایران هموار شد”

  1. روح الله گفت:

    خیلی دوره … کاری کنید حداکثر نیم ساعت بیشتر راه نباشه

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین