یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

تکمیل جاده و شبکه ریلی جهرم به لار

  به گزارش میلاد لارستان به نقل از اخبار جهرم، محمدهادی ایمانیه در سفر به شهرستان جهرم در سخنانی با بیان اینکه در سفر اول به این شهرستان که سال…

 

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اخبار جهرم، محمدهادی ایمانیه در سفر به شهرستان جهرم در سخنانی با بیان اینکه در سفر اول به این شهرستان که سال گذشته انجام شد، ۳۰ مصوبه برای توسعه و گسترش ابعاد مختلف شهرستان مصوب کردیم که به لطف خداوند بخش قابل توجهی از آن عملیاتی شده است؛ اظهار داشت: درصدی که با موانعی روبه رو شده که با تصمیمات اتخاذ شده در جلسه امروز امیدواریم تا چند ماه آینده اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه در سفر امروز نیز چهارده مصوبه جدید داشته ایم که همه این مصوبه ها عمدتا به سمت تکمیل و توسعه زیرساخت های شهرستان سوق می یابد، افزود: هر اقدامی که برای تهیه زیرساخت ها خصوصا در مباحث مرتبط با جاده، تامین آب، برق و گاز که به افزایش و رونق تولید کمک کند قطعا در دستور کار قرار خواهد گرفت.

استاندار فارس تصریح کرد: در این سفر راه های توسعه شهرک صنعتی جهرم و حل مشکلات ناحیه صنعتی بررسی و راه های مناسب اتخاذ شد.

نماینده عالی دولت در فارس از توجه به تکمیل راه های مواصلاتی شهرستان جهرم بویژه محور بندرعباس، لار، جهرم به شیراز و همچنین مسیر جهرم به قیر خبر داد و عنوان کرد: فرودگاه شهر جهرم برای ارائه خدمات در مسیرهای بین المللی آماده می شود؛ تلاش می شود تعدادی هواپیمای کارگو که انحصارا حمل بار را انجام می دهند برای صادرات محصولات متنوع شهرستان جهرم تامین شود.

وی به توسعه خطوط ریلی جهرم نیز اشاره کرد و گفت: خط آهن شرق به غرب کشور که از چابهار و زاهدان به سمت گل‌گهر و شیراز و نهایتا به مرز عراق در شلمچه پیش می رود به شکل آنتنی راه آهن لار جهرم را به خود متصل می کند و مسیر ریلی شهرستان نیز تکمیل می شود.

این مسئول همچنین به تصمیمات اتخاذ شده برای تکمیل کسری های مرتبط با شبکه فاضلاب شهر جهرم و مشکلاتی که در برخی مواقع در محدوده هایی از شهر جهرم در خصوص آب آشامیدنی ایجاد می شود نیز اشاره کرد و افزود: در این زمینه گام های بلندی برداشته ایم که امیدواریم تا پایان دولت سیزدهم، همه نواقص و محدودیت ها در این شهرستان ها مرتفع شود.

گفتنی است؛ استاندار فارس در این سفر ضمن افتتاح از مرکز رشد فناوری دانشگاه علوم پزشکی جهرم، با برخی از مردم و سرمایه گذاران شهر جهرم دیدار و گفتگو کرد و سپس در جمع دانشجویان دانشگاه های شهر جهرم حاضر شد و پای سخنان آنان نشست و کلنگ ساختمان جدید فرماندار ویژه شهرستان جهرم در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع به زمین زده شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین