یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

رئیس اداره ورزش لارستان به انتقادات«عسکرپور» پاسخ داد

میلاد لارستان: بدنبال انتشار مصاحبه محمدرضا عسکرپور، کشتی گیر ملی پوش لاری در پایگاه اطلاع رسانی میلاد لارستان (اینجا)، محمدحسن طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان جوابیه کوتاهی ارسال کرده است که با کمی ویرایش در ادامه می خوانید:

میلاد لارستان: بدنبال انتشار مصاحبه محمدرضا عسکرپور، کشتی گیر ملی پوش لاری در پایگاه اطلاع رسانی میلاد لارستان (اینجا)، محمدحسن طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان جوابیه کوتاهی ارسال کرده است که با کمی ویرایش در ادامه می خوانید:

مدیرمسئول محترم سایت میلاد لارستان

در پی درج مصاحبه جناب آقای محمدرضا عسکرپور در آن سایت و برخی اظهار نظرهای ایشان بیان چند نکته لازم است:

در بخشی از این مصاحبه سخن از عدم همکاری اداره ورزش و جوانان برای اختصاص سالن مطرح شده است؛ به پیوست این جوابیه، یک نمونه قرار داد که همین دوستان با اداره ورزش لارستان دارند را ملاحظه بفرمایید و خود قضاوت نمایید. ولی متاسفانه اعلام می کنند اداره ورزش به آنان وقت نداده و مسئولیت عدم کسب مقام قهرمانی و ضعف کار خود را اداره ورزش عنوان می کنند!

همچنین در مورد تمرین دوستان در گراش باید گفت: طی قراردادی که از یکسال قبل! با شهرستان گراش منعقد کرده اند برادران لطف می کنند و به گراش می روند. این درحالی است که این اداره اقدام به سازماندهی ورزش کشتی کرده و مربیان جدید را در این رشته در سالن کشتی بکار گرفته است. با این حال با تقاضای مجدد این دوستان علیرغم کارشکنی های زیاد بر علیه اداره ورزش به آنان وقت جهت تمرین نیز داده که گویا هنوز هم قانع نیستند.

در جایی دیگر از این مصاحبه به عدم پرداخت حقوق از سوی اداره ورزش انتقاد شده است که باید تاکید کرد: ورزش لارستان دارای ۴۸ هیئت فعال و همچنین قهرمانان متعدد کشوری، ملی و جهانی می باشد و فقط رشته کشتی نیست که اداره بخواهد به مقام سوم داخل کشور حقوق پرداخت نماید در صورتی که هیچ قانونی در مورد حقوق این ورزشکار محترم نیز وجود ندارد.

بنده در این مدت از هیچ کمکی برای هیئت کشتی دریغ نکرده‌ام و این کم لطفی این دوستان بوده که بدلیل مشکلات شخصی ورزش لارستان را با توجه به کارنامه کاری آن خدشه دار می نمایند و دوست دارند افکار عمومی را تیره نمایند.

بنده در  اینجا باز هم اعلام می نمایم تمام تلاشم را جهت رشد ورزش لارستان و حمایت از هیئت های ورزشی ادامه خواهم داد و چه بهتر می باشد که با همدلی و همفکری بجای تفرقه برای آبادانی لارستان اقدام نماییم.

در پایان از همه هیئت های ورزشی، همکارانم در اداره ورزش و جوانان پیشکسوتان و مسولین محترم شهرستان در حمایت از امر ورزش شهرستان سپاسگزارم.

254

با تشکر/ محمد حسن طیبی، رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان

عکس از: آفتاب لارستان

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۹:۱۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین