دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۴ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

شاید فدراسیون صلاح دیده از لارستان بازیکنی در تیم ملی نباشد

سرمربی تیم هندبال بانوان شهیدچمران لارستان گفت: ما تنها با یک بازیکن ملی مقابل تاسیسات قرار گرفتیم که در واقع ستارگان ملی را شکست دادیم.

سرمربی تیم هندبال بانوان شهیدچمران لارستان گفت: شاید فدراسیون صلاح دیده که بازیکنان تیم ملی را به این صورت انتخاب کند. سرمربی تیم ملی باید به شهرستان می‌رفت و مسابقات را می‌دید که این کار را نکرد.

 ناهید غارسی  درباره قهرمانی تیمش قبل از پایان رقابت‌های لیگ برتر، اظهار داشت: بازی فوق‌العاده نفس‌گیری با تاسیسات دریایی داشتیم و هر ۲ تیم عالی کار کردند. بازیکنان می‌خواستند به خاطر یکسری دلایل شایستگی‌های خودشان را نشان دهند و بگویند سزاوار عنوان قهرمانی هستند.

وی افزود: بازیکنان ما تمام توان‌شان را گذاشتند و نتیجه دلخواه را هم گرفتند. جالب اینجاست که ما اصلا بازیکن شناخته شده‌ای نداشتیم. فقط یک بازیکن ما ملی‌پوش است که او قبل از رقابت‌های لیگ دعوت شده بود. همه بازیکنان ما گمنام هستند!

سرمربی تیم هندبال بانوان لارستان در ادامه صحبت‌هایش با بیان اینکه از عدم حضور بازیکنانش در تیم ملی ناراحت نیست، تصریح کرد: دروازه‌بان ما در دیدار با تاسیسات چند پنالتی گرفت و چند ضد حمله را مهار کرد.  من ناراحت نیستم، شاید فدراسیون صلاح دیده که بازیکنان تیم ملی را به این صورت انتخاب کند. سرمربی تیم ملی باید به شهرستان می‌رفت و مسابقات را می‌دید که این کار را نکرد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از فارس، غارسی ادامه داد: من از این خوشحالم که توانستیم ستارگان تیم ملی را شکست دهیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم. قبل از بازی به بازیکنان تاسیسات گفته بودند که سرمربی تیم ملی در سالن خواهد بود و او از نزدیک بازی آنها را زیر نظر دارد. با وجود این  باز هم از پس ما برنیامدند. در این مدت ما در دمای ۵۰ درجه صبح و بعدازظهر تمرین می‌کردیم و بازیکنان حرف گوش‌کنی هم داشتیم.

وی درباره گروه‌بندی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، عنوان کرد: تیم ملی در قرعه‌کشی خوش‌شانس بود و حداقل باید مقام پنجمی را بیاورد در غیر این صورت باید به همه چیز شک کرد. البته این نکته را بگویم در بازی با تاسیسات ما مقابل تیم ملی پیروز شدیم و این نتیجه برای ایران در مسابقات قهرمانی آسیا نگران‌کننده است.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین