شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 30 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

تبریک فرماندار مرودشت به تیم قهرمان هندبال بانوان شهید چمران لارستان

میلاد لارستان: علی اکبر نجیب زاده فرماندار شهرستان مرودشت با صدور پیامی قهرمانی تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان را در مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور تبریک گفت .

علی اکبر نجیب زاده فرماندار شهرستان مرودشت با صدور پیامی قهرمانی تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان را در مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور تبریک گفت .

به گزارش میلاد لارستان؛ در این پیام آمده است:

خبر مسرت بخش کسب عنوان نخست  مسابقات هندبال بانوان لیگ برتر، توسط هندبالیست های  بانوان شهید چمران لارستان ، احساس شادی و غرور را به دل بنده و لارستانیهای عزیز هدیه کرد.

 بی شک ، قهرمانی تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان در مسابقات لیگ برتر ، پویایی ، سرزندگی و نشاط جوانان این دیار را ثابت کرد و نشان داد که مردم لارستان بزرگ نه تنها در صحنه های سیاسی و اجتماعی که در عرصه های ورزشی نیز سرآمد بوده و می توانند در مسابقات کشوری و جهانی افتخار آفرین باشند .

ایستادن در سکوی قهرمانی لیگ برتر هندبال بانوان کشور و راهیابی به بازیهای آسیایی نشان از زحمات بدون شائبه و تلاش مستمر جناب آقای حاج مسعود راستی لاری مدیر عامل محترم باشگاه،مربیان،کاردر فنی،تماشاگران خونگرم و بخصوص دختران غیرتمند تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان است.

 بی تردید این افتخار بزرگ که با ماه‌ها تلاش و ممارست و تمرین شبانه روزی بازیکنان، مربیان، کادر فنی و دست اندرکاران این تیم بوجود آمده، توانست موجی از غرور و شادی را برای مردم به ارمغان آورد و برگ زرین دیگری بر افتخارات این خطه بیفزاید.

اینجانب صمیمانه بار دیگر ضمن سرافرازی و خرسندی، قهرمانی تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان را در مسابقات هندبال بانوان لیگ برتر کشور و راهیابی به مسابقات آسیایی را به مدیر عامل،مربیان،بازیکنان، ورزشکاران، جامعه ورزشی، و تمامی همشهریان عزیزم تبریک می‌گویم.

امیدوارم درخشش و ارتقاء روزافزون جوانان، نوجوانان و مردم همیشه سرافراز لارستان را در تمامی عرصه ها روز به روز شاهد باشیم و با همدلی و وحدت شهرستانی آباد و پرآوازه بسازیم.

ارادتمند مردم شریف لارستان بزرگ

علی اکبر نجیب زاده

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۴:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین