پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس:

مردم از انجام سفرهای غیر ضروری طی روزهای آتی خودداری کنند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: با توجه به پیش بینی بارش های سیل آسا طی روزهای آتی، از شهروندان استان فارس  تقاضا می شود که تا روز شنبه…

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: با توجه به پیش بینی بارش های سیل آسا طی روزهای آتی، از شهروندان استان فارس  تقاضا می شود که تا روز شنبه سی ام بهمن ماه جاری از انجام سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس،  رضائیان  در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان فارس اظهار داشت: جلسه اخیر شورای هماهنگی مدیریت بحران استان یک سری مصوباتی  به همراه داشت که از جمله اینکه پروژه ها و کارگاههای سازندگی مستقر در مسیر رودخانه ها و مکان هایی که احتمال آب گرفتگی وجود دارد با حفظ آماده باش تجهیزات و نیروها طی روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری تعطیل شود و همچنین فرمانداری ها و دستگاههای اجرایی نیز برای روزهای آتی حتما کشیک ۲۴ ساعته داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس تصریح کرد: آن دسته از معابر و پل ها در نقاط مختلف استان  نیز چنانچه تشخیص داده شود که باز بودن آنها ممکن است خطری برای شهروندان ایجاد کند با اعلام ستاد مدیریت بحران و همکاری راهنمایی و رانندگی مسدود خواهند شد.

رضائیان، از شهروندان خواست که به توصیه هایی که از سوی ستاد مدیریت بحران استان اعلام می شود دقت کرده و آنها را رعایت کنند. در این جلسه دستگاههای امدادی و خدمات رسان عضو ستاد مدیریت بحران نیز گزارشی از اقدامات انجام شده و همچنین میزان آمادگی برای مقابله با هر حادثه ای ارائه کردند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۷:۴۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین