پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

مدارس لارستان سه شنبه تعطیل نیست!+(تکمیلی4)

میلاد لارستان: بنا به اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش لارستان سه شنبه مدارس تعطیل نیست.

بنا به اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش لارستان سه شنبه مدارس تعطیل نیست.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لارستان، متاسفانه در بعضی گروه های مجازی اطلاعیه ای از طرف روابط عمومی آموزش و پرورش لارستان مبنی بر تعطیلی مدارس در روز های سه شنبه و چهارشنبه منتشر شده که بدینوسیله تکذیب می گردد.


تکمیلی ۱: پیرو بررسی های صورت گرفته ستاد مدیریت بحران لارستان اعلام نمود: نتیجه تعطیلی یا عدم تعطیلی مدارس طی فردا و پس فردا ( سه شنبه و چهارشنبه ) تا ساعاتی دیگر اعلام میشود. در حال حاضر خبری از تعطیلی مدارس نیست.

تکمیلی ۲: به اطلاع می رساند تاکنون تعطیلی مدارس در دوشهر استان قطعی شده وچون روند بررسی تعطیلی در سایر شهرهای استان درحال بررسی هست تا ساعت ۲۱ امشب  اطلاعیه رسمی در این خصوص صادر خواهد شد.

آنچه مسلم است فردا تعطیلی فراگیر در سطح کل استان نخواهیم داشت و برخی اخبار که بر تعطیلی تمام مدارس استان در روز سه شنبه ۲۶ بهمن در فضای مجازی در حال انتشار است شایعه است و از هم استانی های عزیزم خواهشمندم به اینگونه اخبار کذب توجه نکنند.

 تکمیلی ۳: بنا بر اعلام یتاد بحران شهرستان لارستان،فردا سه شنبه تمامي مدارس،آموزشگاه ها و مراكز عالی باز هستند و کلیه مدارس سطح شهرهای لار، جویم، اوز، بنارویه، عمادده و بیرم دایر است و تنها روستاهایی که بنا به صلاحدید بخشداران در معرض آبگرفتگی قرار دارند تعطیل خواهد بود.


تکملی۴: طبق آخرين مصوبه مديريت ستاد بحران شهرستان لارستان فردا سه شنبه ٢٦ بهمن ، فقط تمامي مراكز پيش دبستاني درسطح شهرستان ، و مدارس ابتدايي منطقه صحراي باغ و منطقه بنارويه تعطيل مي باشد . تمامی مدارس شهر وبخش مركزي و منطقه درز وسايبان باز است

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۵:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “مدارس لارستان سه شنبه تعطیل نیست!+(تکمیلی4)”

  1. ناشناس گفت:

    بارندگی خیلی شدیده

  2. ناشناس گفت:

    بارندگى خيلى شديدهست وسيل هم كمى امده است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین