پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

94 طرح و مصوبه حاصل سفر رهبری به لارستان در سال87

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، گفت: در سفر مقام معظم رهبری به منطه لارستان در سال ۸۷، ۹۴ طرح و مصوبه با اعتباری بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال در…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، گفت: در سفر مقام معظم رهبری به منطه لارستان در سال ۸۷، ۹۴ طرح و مصوبه با اعتباری بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شد. علی اکبر نجیب زاده در گفتگو با خبرنگار میلاد لارستان در ارتباط با این سفر، گفت:

۱۹ اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۷ رویدادی در شهرستان لارستان به وقوع پیوست که نقطه عطف تاریخ ترقی و پیشرفت لارستان بزرگ به حساب می آید و این نبود، مگر سفر فرح زا و روح افزای رهبر دوراندیش و خردمند انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) به این خطه از سرزمین زر خیز ایران اسلامی که دل های دانا را طهارت و قلب های برنا را بشارت داد.

علی اکبر نجیب زاده افزود: فرآیندهای این حضور ارزشمند، حرمان های مردم با ۹۴ طرح و مصوبه در همه زمینه های فرهنگی، بهداشتی، عمرانی، آموزشی و غیره را در برگرفت و همه جوانب توسعه شهرستان را به خود آراست.

وی با بیان اینکه در سال ۸۷ و به برکت سفر معظم له به منطقه لارستان ۱۹۰ میلیارد ریال اختصاص یافت، تصریح کرد: از ۹۴ طرح و مصوبه این سفر، بیش از ۹۰ درصد پروژه ها عملیاتی شده است.

فرماندار ویژه لارستان عنوان کرد: منطقه ویژه اقتصادی لارستان که از مصوبات این سفر پر خیر و برکت است، در دست پیگیری است و امید می رود با حمایت مسئولین شاهد عملیاتی شدن این مهم باشیم.

 

اخبار مرتبط:

 

۱۹ اردیبهشت ماه؛ روزی تاریخی در تاریخ لارستان

 

۷ نکته کلیدی سخنان امام خامنه ای در لارستان بزرگ

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین