دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۸ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

ارائه تسهیلات مسکن به 100 خانوار کمیته امداد لارستان

میلاد لارستان: مدیر کمیته‌ امداد شهرستان لارستان گفت: بیش از ۱۰۰ خانوار مددجوی لارستانی از تسهیلات مسکن کمیته امداد بهره‌مند شدند. به گزارش میلاد لارستان؛ حجت‌الاسلام عبدالله تقی‌زاده در جلسه…

مسکنمیلاد لارستان: مدیر کمیته‌ امداد شهرستان لارستان گفت: بیش از ۱۰۰ خانوار مددجوی لارستانی از تسهیلات مسکن کمیته امداد بهره‌مند شدند.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت‌الاسلام عبدالله تقی‌زاده در جلسه بررسی مسکن مددجویان شهرستان لارستان اظهار داشت: در سال گذشته بیش از ۱ میلیارد ۴۰۰ میلیون ریال خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان لارستان پرداخت شده تا از این مبلغ برای انجام امور عمرانی خود از جمله ساخت و تعمیر مسکن استفاده کنند.

مدیر کمیته‌ امداد لارستان با بیان اینکه تامین سرپناه مناسب برای مددجویان از اولویت‌های کمیته امداد است، افزود: با استفاده از این مبلغ تعداد ۷۵ خانوار مددجوی این شهرستان از خدمات تعمیر مسکن به مبلغ ۴۳۰ میلیون ریال بهره‌مند شدند.

 وی با بیان اینکه خرید و احداث مسکن مددجویی از عمده مواردی بوده که در سال گذشته برای آن اعتبارت خوبی اختصاص یافته است، تصریح کرد: ۳۶ خانوار از خدمات ساخت و خرید مسکن به مبلغ ۹۷۰ میلیون ریال بهره‌مند شدند.

 تقی‌زاده بیان کرد: این نهاد برای کمک هر چه بیشتر به مددجویان در زمینه خدمات عمرانی و با هماهنگی‌های صورت گرفته با سایر دستگاه‌ها نسبت به معرفی آنان برای استفاده از انشعابات برق، آب، گاز و عوارض شهرداری نیز اقدام می‌کند که بدون هیچ هزینه‌ای آنان می‌توانند از انشعابات به صورت رایگان استفاده کنند.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین