دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۸ق.ظ
::آخرین مطلب 37 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

احتمال تغییر برخی وزرا و استانداران دولت

مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور گفت: برخی از سفرهای استانی برای تیم رئیس‌جمهور روشن کرد که بر خلاف تصور اولیه بعضی از استانداران توانایی کافی برای اداره استان را ندارند لذا تغییرات…

مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور گفت: برخی از سفرهای استانی برای تیم رئیس‌جمهور روشن کرد که بر خلاف تصور اولیه بعضی از استانداران توانایی کافی برای اداره استان را ندارند لذا تغییرات در دولت هم در سطح وزرا و هم در سطح استانداران اتفاق خواهد افتاد. حسام‌‌الدین آشنا مشاور فرهنگی

رئیس‌جمهور طی گفت‌وگویی با یکی از نشریات اصلاح‌طلب اظهار داشت: در حوزه وزارت کشور رئیس‌جمهور با انتخاب وزیر کشوری که کاملاً برای شخص رئیس‌جمهور مورد اعتماد بود و او را فراجناحی می‌دانست سعی کرد این پیام را به جامعه بدهد که با یک دوره توأم با آرامشی مواجه خواهیم بود.

برخی از وزرا و استانداران تغییر خواهند کردمشاور فرهنگی رئیس‌جمهور تصریح کرد: انتخاب استانداران هم عملا با موافقت این هیأت دولت انجام می‌شود. فقط وزیر کشور و رئیس‌جمهور در این باره تصمیم نمی‌گیرند. استاندارانی که انتخاب شده‌اند مورد تأیید هیأت دولت هستند و البته هیچکس هم نمی‌تواند ادعا کند که بهترین انتخاب‌ها انجام شده است.

 
به گزارش میلادلارستان وبه نقل از جنوب ایران، آشنا ادامه داد: برخی از سفرهای استانی برای تیم رئیس‌جمهور روشن کرد که بر خلاف تصور اولیه بعضی از استانداران توانایی کافی برای اداره استان را ندارند لذا تغییرات در دولت هم در سطح وزرا و هم در سطح استانداران اتفاق خواهد افتاد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۶:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین