سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 23
رییس هیئت هندبال فارس:

حق تیم قهرمان ایران است که در تیم ملی نماینده ای داشته باشد

میلاد لارستان: رییس هیئت هندبال فارس خطاب به مسئولین فدراسیون کشور در این رشته، گفت: انتظار می رود به تیم شهید چمران لارستان بیشتر توجه شود زیرا این تیم با اینکه قهرمان کشور است اما در تیم ملی بازیکنی ندارد و این حق تیم قهرمان ایران است که در تیم ملی نماینده ای داشته باشد.

رییس هیئت هندبال فارس خطاب به مسئولین فدراسیون کشور در این رشته، گفت: انتظار می رود به تیم شهید چمران لارستان بیشتر توجه شود زیرا این تیم با اینکه قهرمان کشور است اما در تیم ملی بازیکنی ندارد و این حق تیم قهرمان ایران است که در تیم ملی نماینده ای داشته باشد.

به گزارش میلاد لارستان؛ علیرضا پاکدل در مراسم جشن قهرمانی تیم شهید چمران لارستان در لیگ برتر هندبال بانوان کشور، ضمن تبریک این رخداد مهم ورزشی برای استان فارس و شهرستان لارستان، اظهار داشت: بازیکنان و کادر فنی تیم شهید چمران لارستان قدرت هندبال فارس را به همه ایران معرفی کردند.

وی با بیان اینکه تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان پس از ۴ سال و با حمایت مسعود راستی راستی لاری توانست به این مقام برسد، افزود: لارستان می بایست به این تیم بزرگ و شگفتی آفرین افتخار کند.

رییس هیئت هندبال فارس ابراز امیدواری کرد:  تیم شهید چمران لارستان بتواند بعنوان یک نماینده شایسته در جام باشگاههای آسیا برای ایران اسلامی افتخار کسب کند.

پاکدل ادامه داد: انتظار می رود مسئولین لارستان بیش از پیش از تیم شهید چمران لارستان که نماینده ای شایسته برای شهرستان بوده است، حمایت کنند.

وی با بیان اینکه کسب این قهرمانی یک موفقیت بزرگ برای استان فارس است، تصریح کرد: این جوانان توانسته اند با امکانات کم به این قهرمانی دست یابند.

رییس هیئت هندبال فارس خطاب به مسئولین فدراسیون هندبال کشور، گفت: انتظار می رود به تیم شهید چمران لارستان بیشتر توجه شود زیرا این تیم با اینکه قهرمان کشور است اما در تیم ملی بازیکنی ندارد و این حق تیم قهرمان ایران است که در تیم ملی نماینده ای داشته باشد.

به گزارش میلاد لارستان، تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان که به عنوان تنها نماینده استان پهناور فارس در این مسابقات شرکت کرده بود، توانست در این دوره با پیروزی برابر تمامی رقبای سرشناس و مدعی خود با ۳۷۶ گل زده، ۲۲۵ گل خورده، با تفاضل گل مثبت ۱۵۱، با فاصله ۴ امتیازی از تیم دوم (تأسیسات دریایی تهران) و ۸ امتیازی از تیم سوم (ذوب آهن اصفهان) به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یابد.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۵:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین