یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 9 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4
مدیرکل ورزش و جوانان فارس عنوان کرد

حمایت از تیم هندبال بانوان لارستان در اولویت اداره کل ورزش فارس

میلاد لارستان: مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: اولویت نخست این اداره کل در سال ۹۶ حمایت از تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: اولویت نخست این اداره کل در سال ۹۶ حمایت از تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان خواهد بود.

به گزارش میلاد لارستان، شامگاه جمعه ۶ اسفندماه ۹۵ طی مراسم باشکوهی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس، نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، رئیس هیات هندبال استان فارس، تعداد بسیاری از مسؤولان محلی و اقشار مختلف مردم از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم هندبال بانوان شهید چمران این شهرستان که موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر کشور شده‌اند تجلیل شد.

در این مراسم، مدیرکل ورزش و جوانان فارس در سخنانی با تبریک قهرمانی و افتخارآفرینی بزرگ تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان، اظهار داشت: در اینجا قاطعانه می‌گویم در طول ۳۸ سال پس از انقلاب نخستین‌بار بوده است که یک تیم از فارس در لیگ کشور به مقام قهرمانی دست می‌یابد و این تیم نام فارس و لارستان را در سطح آسیا بالا برده‌ است.

حیدرعلی کامیاب با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سفر پر خیر و برکتشان به استان فارس، افزود: ایشان در آن سفر تاریخی جایگاه فارس را در قله معرفی کردند و امروز تیم لارستان ثابت کرد که به‌واقع فارس در قله قرار دارد و نشان داد، خواستن توانستن است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با تقدیر از حمایت‌های مادی و معنوی مسعود راستی لاری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهید چمران لارستان، تصریح کرد: آقای راستی به‌واقع با یک عشق در این حوزه قدم گذاشته‌ و خود می‌داند کار به‌ویژه در حوزه بانوان دارای عواید خاصی نیست و این نشان از عشق ایشان به ورزش بوده است.

وی بیان کرد: یکی از کارهایی که در این تیم و با مدیریت آقای راستی صورت گرفته است حضور یکی از بزرگ‌ترین مربیان کشور در این تیم بوده که نشان داد فارس می‌تواند در قله باشد.

کامیاب ابراز امیدواری کرد که با حمایت‌های همه‌جانبه مسؤولان باعث رشد بیشتر تیم شهید چمران لارستان شوند.

این مسؤول با اشاره به اینکه در ورزش در زمینه بودجه مشکلات بسیاری وجود دارد که می‌توان با حمایت‌های نمایندگان مجلس و در برنامه ششم توسعه گام‌های بزرگی برداشت، اضافه کرد: اولویت نخست اداره کل ورزش و جوانان فارس در سال ۹۶ حمایت از تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان خواهد بود.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “حمایت از تیم هندبال بانوان لارستان در اولویت اداره کل ورزش فارس”

  1. ناشناس گفت:

    بشنو و باور نکن تا سال جدید کی میدونه چه اتفاقی میوفته
    خیلی از موارد اولویتش با لارستان بوده ولی دادن به جای دیگه

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین