جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 33 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

یک دهیاری جدید به لارستان اضافه شد

وزیر کشور در پی پیشنهاد افشانی استاندار فارس مبنی بر تأسیس ۱۰ دهیاری در شهرستان های سپیدان، جهرم، شیراز، فیروزآباد، کازرون، لارستان و نی ریز با توجه به ماده واحده قانون تاسیس دهیاریهای خودکفا در روستاهای کشور مصوب ۱۴/۴/۷۷ موافقت خود را اعلام کرد.

بنا به موافقت وزیر کشور یک دهیاری جدید به لارستان اضافه شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از ایلنا، وزارت کشور با پیشنهاد استانداری فارس برای تأسیس تعداد ۱۰ دهیاری جدید در روستاهای این استان، موافقت کرد.  رحمانی فضلی وزیر کشور در پی پیشنهاد افشانی استاندار فارس مبنی بر تأسیس ۱۰ دهیاری در شهرستان های سپیدان، جهرم، شیراز، فیروزآباد، کازرون، لارستان و نی ریز با توجه به ماده واحده قانون تاسیس دهیاریهای خودکفا در روستاهای کشور مصوب ۱۴/۴/۷۷ موافقت خود را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش؛ در اجرای ماده واحده قانون تأسیس دهیاری های خودکفا در روستاهای کشور، تأسیس دهیاری در روستاهای بانش، رزک، کربلایی حسن خانی، سرمور، دهرود، دهویه، اسلام آباد، نرجس آباد، شهرک سایبان و علی آباد در صورتی که خارج از محدوده شهرهای همجوار باشند بلامانع اعلام شده است .

دراین حکم آمده است، طبق قوانین و مقررات مربوطه، نسبت به تأسیس دهیاری در روستاهای مذکور اقدام و شروع به کار دهیاری های فوق را به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اعلام نمایند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین