جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۹ب.ظ
::آخرین مطلب 5 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

واریز 3000 میلیارد ریال به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های فارس

مشاور اجرایی استاندار فارس گفت: تا پایان آبان ماه مبلغ ۲ هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال از محل عوارض و مالیات بر ارزش افزوده و آلایندگی به حساب شهرداری‌ها و…

مشاور اجرایی استاندار فارس گفت: تا پایان آبان ماه مبلغ ۲ هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال از محل عوارض و مالیات بر ارزش افزوده و آلایندگی به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان واریز شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، مهرجو در حاشیه جلسه ستاد راهبری توسعه مدیریت استان با بیان اینکه این مبلغ مربوط به هشت ماهه سال جاری است، اظهار داشت: تا پایان آبان ماه مبلغ ۲ هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال از محل عوارض و مالیات بر ارزش افزوده و آلایندگی به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان واریز شده است.

وی افزود: از این مقدار مبلغ ۱۲۰۰ میلیارد ریال به حساب شهرداری‌ها، ۸۳۰ میلیارد ریال به حساب دهیاری‌ها و مبلغ ۵۰ میلیارد ریال به حساب فرمانداری‌ها جهت روستاهای فاقد دهیاری واریز شده است.

مشاور اجرایی استاندار فارس گفت: با توجه به این که این اعتبارات به صورت نقدی به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها واریز می‌شود بنا به دستور استاندار فارس باید صرف اجرا‌ی پروژه‌هایی شود که مردم نتیجه و آثار مستقیم آن را در شهرها و روستاها احساس کنند.

وی ادامه داد: مقرر شده است تا کارگروهی در سطح استان تشکیل شود و امر نظارت مالی و فنی را بر هزینه کرد این منابع انجام دهند.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۷:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین