پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۸ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
به عنوان تنها نماینده استان فارس؛

نوجوان لارستانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد دعوت شد

فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران، ۴۰ نوجوان را به اردوی تیم ملی کشتی آزاد دعوت کرد که نام محمدرضا عسکرپور؛ کشتی گیر شایسته لارستانی در میان آنها دیده می شود.

رییس هیأت کشتی استان فارس گفت: فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران، ۴۰ نوجوان را به اردوی تیم ملی کشتی آزاد دعوت کرد که نام محمدرضا عسکرپور؛ کشتی گیر شایسته لارستانی در میان آنها دیده می شود.

به گزارش میلاد لارستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، زین العابدین عرب اظهار داشت: اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان جمهوری اسلامی ایران از نوزدهم اسفند ماه ۹۵ در مشهد مقدس برگزار می شود و تا ۲۷ اسفند ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این اردو به منظور آماده سازی کشتی گیران نوجوان کشورمان برای حضور در رقابت های جهانی و آسیایی است، تصریح کرد: امید است محمدرضا عسکرپور با کسب عنوان نخست در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی، پیراهن تیم ملی را بر تن کند و بر سکو های میادین بزرگ جهانی و آسیایی قرار گیرد.

رییس هیأت کشتی استان فارس افزود: غلامرضا محمدی؛ دارنده چهار مدال از رقابت های قهرمانی جهان به عنوان سرمربی، هدایت کشتی گیران ملی پوش نوجوان کشورمان را به عهده دارد و ابراهیم مهربان از گیلان، صادق گودرزی از همدان، محمدرضا چایچی از کرمانشاه و تقی داداشی از مازندران، مربی کشتی گیران حاضر در این اردو هستند و مصطفی علیزاده از خراسان رضوی به عنوان سرپرست حضور دارد.

عرب با بیان اینکه عسکرپور در وزن ۶۳ کیلوگرم به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان جمهوری اسلامی ایران دعوت شده است، خاطرنشان کرد: این نوجوان لارستانی به عنوان تنها نماینده فارس در این اردو حضور دارد که این امر مهم افتخاری بزرگ برای استان و شهرستان لارستان به شمار می آید.

وی بیان کرد: این نوجوان لارستانی چهار مدال نقره و برنز از رقابت های قهرمانی نونهالان و نوجوانان کشور، عنوان نائب قهرمانی پیکارهای کشتی ساحلی نوجوانان ایران و حضور در اردوهای تیم ملی کشتی آزاد و ساحلی نونهالان و نوجوانان جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه افتخارات خود دارد.

رییس هیأت کشتی استان فارس در پایان با اعلام رضایت از عملکرد هیأت کشتی شهرستان لارستان تاکید کرد: هیأت کشتی شهرستان لارستان یکی از هیأت های مستعد و فعال در رشته کشتی آزاد و ساحلی می باشد که جا دارد از زحمات علی اکبر عسکرپور؛ رییس هیأت کشتی شهرستان لارستان و دیگر دست اندرکاران این پیشکسوت تشکر و قدردانی کنم.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۷:۰۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین