جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۹ب.ظ
::آخرین مطلب 34 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5
با حضور مسئوولان دانشکده علوم پزشکی لارستان صورت گرفت

کلنگ زنی سیزدهمین پایگاه اورژانس جاده ای در «کاریان» لارستان

میلاد لارستان: در آئینی با حضور رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان کلنگ سیزدهمین پایگاه اورژانس جاده ای در روستای کاریان این شهرستان به زمین زده شد.

در آئینی با حضور رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان کلنگ سیزدهمین پایگاه اورژانس جاده ای در روستای کاریان این شهرستان به زمین زده شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ طی آئینی با حضور رئیس و معاونین دانشکده علوم پزشکی لارستان، رئیس اورژانس ۱۱۵ لارستان، خیرین، معتمدین و جمعی از اهالی روستای کاریان کلنگ پایگاه اورژانس این روستا به زمین زده شد.

در حاشیه این مراسم، رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی لارستان اظهار داشت: این پایگاه که به همت خانواده ابراهیمی در زمینی به مساحت ۱۶۰ متر مربع با هزینه ای بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان احداث می شود.

مسعود حاج رجبی افزود: پایگاه اورژانس جاده ای روستای کاریان با هدف دسترسی سریع‌تر بر بالین بیماران و مصدومین حوادث و همچنین افزایش رضایتمندی شهروندان راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه پایگاه اورژانس جاده ای کاریان، سیزدهمین پایگاه اورژانس پیش‌بیمارستانی در شهرستان لارستان است، تصریح کرد: با توجه به فاصله ۸۵ کیلومتری تا نزدیکترین پایگاه (پایگاه جاده ای اوز) و ۹۵ کیلومتری تا شهر لار نیاز مبرم به احداث این مرکز بود.

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی لارستان اضافه کرد: این مرکز با یک دستگاه خودرو امروز افتتاح و به طور موقت در ساختمانی اجاره ای کار خود را آغاز کرده است.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۹:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “کلنگ زنی سیزدهمین پایگاه اورژانس جاده ای در «کاریان» لارستان”

  1. منصور گفت:

    خبرهايي شنيده شده که ساخت. پرديس ساختماني دانشگاه علوم پزشکي متوقف شده و بخاطر اين هست که امتياز ارتقاي دانشکده به دانشگاه از لارستان برداشته شده،ايا درسته

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین