شنبه ۰۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۶ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

راه‌اندازی پایگاه اورژانس در روستای دهفیش لارستان

بیست و هفتمین پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی لارستان در روستای دهفیش راه اندازی شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان؛ بیست و هفتمین پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهرستان…

بیست و هفتمین پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی لارستان در روستای دهفیش راه اندازی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان؛ بیست و هفتمین پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهرستان لارستان، در روستای دهفیش، از توابع بخش بنارویه، راه اندازی و به بهره برداری رسید.

ساختمان این پایگاه در زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع و زیربنای حدود ۱۵۰ مترمربع، با همت جمعی از خیّرین این منطقه، با هدف ارائه خدمات و کاهش زمان امدادرسانی به شهروندان این روستا و مناطق مجاور، ساخته شده است.

دکتر محمد صباغی رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشکده علوم پزشکی لارستان در باره اظهار کرد: راه اندازی این پایگاه از مطالبات چندین ساله مردم شریف این منطقه بوده است، که با مساعدت مجموعه علوم پزشکی لارستان و همراهی بی دریغ و حمایت های خالصانه خیرین فرهیخته تامین سلامت، با انگیزه کاستن از دغدغه های شهروندان، آماده خدمات رسانی به مردم گشته و فعالیت خود را آغاز نموده است.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی لارستان همراه با قدردانی از مشارکت خیرین سلامت گفت: از خیرین عزیز دعوت می نمایم که با مشارکت در ساخت و تجهیز پایگاه های اورژانس و بازسازی آمبولانس ها، ضمن تاثیر گذاری در امر سلامت جامعه، اجر معنوی و منفعت بالای اخروی خود را رقم زنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین