سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 49 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 22
برای نخستین بار در سطح یک شهرستان برگزار می شود

پذیرش و آموزش غیر حضوری طلاب حوزه های علمیه در لارستان

میلاد لارستان: مدیر حوزه علمیه لارستان از پذیرش و آموزش غیر حضوری طلاب حوزه های علمیه برای نخستین بار در کشور در سطح یک شهرستان به میزبانی این حوزه خبر داد.

مدیر حوزه علمیه لارستان از پذیرش و آموزش غیر حضوری طلاب حوزه های علمیه برای نخستین بار در کشور در سطح یک شهرستان به میزبانی این حوزه خبر داد.

حجت الاسلام سیدعلی اکبر موسوی امروز در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با تبریک میلاد با سعات حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار داشت:  با موافقت مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور از ابتدای سال تحصیلی ۹۵-۹۶ آموزش غیرحضوری درسطح دو و سه به حوزه علمیه امام علی ابن ابی طالب(علیه السلام) لارستان واگذار شده است.

وی افزود: تمام طلاب و روحانیون شاغل در ادارات و نهادها یا شاغل به امر مقدس تبلیغ در شهرها و روستاها، می توانند با ثبت  نام در حوزه علمیه لارستان به صورت  غیر حضوری ادامه تحصیل د هند.

مدیر حوزه علمیه لارستان با اشاره به اینکه لازم به ذکر می باشد حوزه های علمیه غیرحضوری فقط در مراکز استانهای کشور  فعال هستند، تصریح کرد: این برای اولین بار است  که این امر مهم به حوزه علمیه لارستان واگذار شده و هم اکنون تعداد زیادی از طلاب به صورت غیر حضوری مشغول به ادامه تحصیل هستند.

حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می  ‌توانند با شماره ۰۹۱۷۷۰۹۶۴۱۱ تماس حاصل نمایند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۸:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین