دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تقویت تولید داخلی تنها راه علاج حل مشکلات اقتصادی

میلاد لارستان: امام جمعه موقت لارستان با اشاره به اینکه ما خواهان لغو یکباره تحریم ها هستیم نه تعلیق، گفت: تقویت تولید داخلی تنها راه علاج حل مشکلات اقتصادی کشور…

http://dl.nourbakhshlar.ir/2015/01/IMG_3546.jpgمیلاد لارستان: امام جمعه موقت لارستان با اشاره به اینکه ما خواهان لغو یکباره تحریم ها هستیم نه تعلیق، گفت: تقویت تولید داخلی تنها راه علاج حل مشکلات اقتصادی کشور است.

به گزارش میلاد لارستان حجت الاسلام محمد رمضانی در آئین نماز جمعه این هفته شهر لار با گرامیداست ولادت حضرت علی اکبر(ع)، اظهار داشت: آن حضرت از ویژگی ها و کمالات اخلاقی ائمه اطهار(س) بهره مند بودند که آن بزرگوار الگویی مناسب برای جوانان جامعه کنونی کشور ماست.

وی با خطاب قرار دادن مسئولین در حمایت از تولید داخل، افزود: می توان با اتکا به سرمایه های داخلی و رونق تولید در درون کشور، ستون فقرات حل مشکلات اقتصادی را مستحکم کرد.

امام جمعه موقت لارستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این دیدار رهبر معظم انقلاب کلید حل مشکلات کشور و دستیابی به توافق هسته ای را تکیه بر ظرفیت درونی و باور به اقتصاد مقاومتی دانستند.

حجت الاسلام رمضانی با تأکید بر اینکه تقویت تولید داخلی تنها راه علاج حل مشکلات اقتصادی کشور است، عنوان داشت: به جهت آنکه تفکرات مستکیرین و صهیونیست با عقائد و ارزشهای اسلامی سازگار نیست، در مقابل انقلاب ما قد علم کرده اند.

وی با بیان اینکه می توان با تلاش و برنامه ریزی بر تحریم ها فائق آمد، خاطر نشان کرد: علی رغم تحریم های ظالمانه در علوم مختلف نظامی، زیست فناوری، سدسازی، نانو، صنایع دانش بنیان، هسته ای و غیره به پیشرفت های شگرف و فوق العاده برسیم.

امام جمعه موقت لارستان بیان کرد: برای حل مشکلات هیچ امیدی به دشمنان و مستکبرین نیست، زیراکه آمریکا و غرب روز به روز به دنبال زیاده خواهی و افزایش دشمنی است.

این استاد دانشگاه با اشاره به بخش دیگری از بیانات رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس، گفت: در کشور همزبانی وجود دارد، اما همدلی باید بوجود آید و در این زمینه همه آحاد ملت، دولت و مجلس مسئولیت دارند.

وی با بیان اینکه شیب زیاده خواهی ها و تحمیل شرائط ناعادلانه آمریکا و طرف های غربی در مذاکرات هسته ای تندتر شده است، افزود: طرف مقابل با دبه کردن توافقات به دنبال عهدشکنی است.

حجت الاسلام رمضانی با بهانه دانستن مسئله هسته ای ایران، تصریح کرد: آمریکایی ها به دنبال آن هستند که جلوی موتور پیشرفت کشور ایران در فناوری های مختلف را بگیرند.

وی با خطاب به نمازگزاران لارستانی دربحث اهمیت دستیابی به علم هسته ای، بیان داشت: اگر این علم دارای اهمیت نبود، اینقدر غربی ها در پی مذاکرات و توقف این علم در کشور ما نبودند.

امام جمعه موقت لارستان با غیرممکن خواندن بازدید از مراکز نظامی ایران، افزود: هیچ کشوری اجازه بازرسی از مراکز مهم تولید و نگهداری سلاح های خود را نمی دهد و اگر کشوری دچار چنین وضعی شود، امنیت و استقلال آن کشور به خطر خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه اگر در مذاکرات سه سر فصل تحریم، تهدید و تحقیر حل نشود، مذاکره به نتیجه نخواهد رسید، تصریح کرد: در صورت عدم توافق، مقصر اصلی آمریکا خواهد بود.

حجت الاسلام رمضانی با اشاره به اینکه ما خواهان لغو یکباره تحریم ها هستیم نه تعلیق، خاطر نشان کرد: آنان با تقاضای بازدید از مراکز نظامی و همچنین تهدید به جنگ به دنبال تحقیر ملت ایران هستند.

این استاد دانشگاه یادآور شد: همدلی و همزبانی ملت و دولت با محوریت فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای، راهگشای همه مشکلات است.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین