دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۸ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

تشریح نتایج ارزشمند سفر وزیر راه به خنج

وزیر راه و شهرسازی طی حضور در حوزه انتخابیه لارستان،خنج و گراش در  بازديدی از خنج که به دعوت دکتر جعفرپور صورت گرفته بود مشکلات مختلف موجود در این شهرستان…

وزیر راه و شهرسازی طی حضور در حوزه انتخابیه لارستان،خنج و گراش در  بازديدی از خنج که به دعوت دکتر جعفرپور صورت گرفته بود مشکلات مختلف موجود در این شهرستان را مورد بررسی قرار داده و جهت حل آنها دستورات لازم را صادر نمود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص نتایج ارزشمند و بی سابقه  این دیدار طی سخنانی ضمن تبریک به مردم شریف خنج اظهار داشت:  موضوع مالکيت زمينها و اماکن مسکونى و تجارى  خنج(به وسعت  قريب به ۵۰۰ هکتار) که مورد بحث با سازمان ملى زمين و مسکن و مالکان آنها مى باشد؛ طی جلسه با وزیر راه و شهرسازی مورد بررسی قرار گرفته و با ارائه مدارک  موجود (براساس عکس هوايى سال ۱۳۴۶ که طبق تفسير آن توسط کارشناسان اداره کل منابع طبيعى استان فارس، ميزان بيش از۳۷۳ هکتار آن داراى آثار احياء مى باشد)  قول اقدام مساعد از سوی وزیر مبذول گردید.

دکترجعفرپور افزود: درخصوص ارتقاى راه روستايى باغان- کورده به راه اصلی که دارای شرايط نامناسبی نیز می باشد،مقرر شد اقدام مساعد صورت گيرد. همچنين با تخصيص مبلغ پنج ميليارد ريال براى تکميل مجتمع فرهنگى خنج اميد بهره بردارى از بخشهاى زيادى از مجموعه مذکور درسال جارى قوت گرفت.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم، عضو مجمع نمایندگان فارس در این زمینه ادامه داد: همچنين به منظور خروج شهرستان خنج از بن بست مواصلاتى و براساس آرزوى ديرينه مردم این منطقه مبنى بر گشايش محور خنج- کاريان، عمليات اجرايى اين مسير مورد بازديد وزير محترم قرار گرفته واميد آن مى رود با تصويب کميسيون ۲۱۵ در اين مسير، در احداث و ساخت جاده مزبور حمايت بيشترى از ظریق منابع واعتبارات ملى صورت پذیرد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین