پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 14

توانمندیهای لارستان بزرگ بهم پیوند بخورد

نماینده مردم لار، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی در همایش لارستانی های مقیم شیراز گفت: باید این نشست ها باعث شود که ظرفیت ها و توانمندی های مختلف…

نماینده مردم لار، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی در همایش لارستانی های مقیم شیراز گفت: باید این نشست ها باعث شود که ظرفیت ها و توانمندی های مختلف لارستان بزرگ به هم پیوند بخورد که برای معرفی فرهنگ لارستانی لازم و ضروری به نظر می رسد.

دکتر جمشید جعفرپور، امروز (۸خرداد) در گردهمایی لارستانی های مقیم شیراز که در تالار حافظ شیراز برگزار شد، با اشاره به اینکه این پنجمین همایش لارستانی های مقیم شیراز است که برگزار می شود، گفت: این همایش توسط دانشجویان برگزار شده است. وی با اشاره به اینکه همه ما در این جمع صمیمی همدل و همزبان هستیم، اظهار داشت: عزیزان ما از سه شهرستان لارستان، خنج و گراش و ۱۰ بخش بزرگ این منطقه در این همایش حضور دارند.

 نماینده مردم در خانه ملت با یادآوری این مطلب که این نشست ها باید تحقق نیازهای لارستانی ها باشد، اضافه کرد: باید این نشست ها باعث شود که ظرفیت ها و توانمندی های مختلف لارستان بزرگ به هم پیوند بخورد که برای معرفی فرهنگ لارستانی لازم و ضروری به نظر می رسد.
 
جعفرپور با اشاره به اینکه حرکتی باید انجام شود که توانمندی های ناگفته لارستان اعلام شود، افزود: سال گذشته کانون همیاران لارستان انجام شد که کاری بس عظیم بود و این مجموعه روز به روز به دنبال بارور تر شدن است.

 نماینده مردم لار، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی با یادآوری این مطلب باید آسیب شناسی شود که چرا به سمت مورد نظر حرکت نمی کنیم، اظهار داشت: یکی از دلایل این ایستایی وجود حس اعتماد مخدوش شده نسبت به مرکزیت بود، که درصدد رفع آن هستیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه امیدوارم کلنگ راه آهن لار به زمین بخورد، اضافه کرد: در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به لار عنوان شد بخش زیادی از کار پیش رفته که منتظر نظر شورای اقتصاد هستیم.

وی طرح فاضلاب لارستان، باند دوم جاده لارستان به بندرعباس و توسعه بیمارستان امام رضا (علیه السلام) لارستان را جز برنامه هایی دانست که در حال رایزنی و برخی از آنها در حال اجراست، افزود: در سفر دکتر آخوندی، وزیر راه و شهرسازی و همچنین دکتر هاشمی، وزیر بهداشت اتفاقات خوبی روی داد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۶:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین