پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

لارستانی ها همدلی و هم صدایی را سرلوحه قرار دهند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه لارستانی ها باید همدلی، همزبانی و هم صدایی را سرلوحه کار خود قرار دهند، گفت: این همدلی نباید برای…

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه لارستانی ها باید همدلی، همزبانی و هم صدایی را سرلوحه کار خود قرار دهند، گفت: این همدلی نباید برای تخریب استفاده شود. دکتر بهزاد مریدی، امروز (۸خرداد) در گردهمایی لارستانی های مقیم شیراز که در تالار حافظ شیراز برگزار شد، با

اشاره به اینکه من مهمان شما هستم، گفت: اهالی لارستان همیشه در کنار هم بوده و هستند. وی با اشاره به اینکه همیشه همزبانی را در هر جای دنیا که بوده ایم مایه افتخار دانسته ایم، اظهار داشت: سالهاست که لارستانی ها در کنار هم هستند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس با طرح این سئوال که آیا همدل هستیم، اضافه کرد: باید همدل باشیم و هم صدایی، همزبانی و همدلی را سر لوحه قرار دهیم البته این همدلی نباید به منظور تخریب استفاده شود.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از شبستان،این مقام عالی فرهنگی با اشاره به اینکه سالیان سال همه گذشتگان همت کردند و ما میراث دار آن هستیم، افزود: لارستانی چاپلوس و زرنگ بی صداقت نخواهد شد. وی، لارستانی ها را دانش آموختگان مکتب مرحوم موسوی لاری خواند و تصریح کرد: امروز همه ما افتخار می کنیم که حضور حضرات آیات سید عبدالعلی و سید مجتبی موسوی لاری به عنوان بزرگان این منطقه را درک کرده ایم چرا که اینها فقیه بزرگ لارستان هستند که تواضع را به ما آموختند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۷:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین