شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۰ب.ظ
::آخرین مطلب 16 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

نهمین مجمع شهرداریهای لارستان بزرگ در شهرجویم

نهمین جلسه ی مجمع شهرداریهای لارستان بزرگ در شهر جویم برگزار شد. در این جلسه که با حضور قنبرنژاد شهردار لار، محسنی شهردار بیرم، دست پاک شهردارخور، کارگر شهردار بنارویه،…

تشکیل مجمع شهرداران لارستان بزرگ در جویمنهمین جلسه ی مجمع شهرداریهای لارستان بزرگ در شهر جویم برگزار شد. در این جلسه که با حضور قنبرنژاد شهردار لار، محسنی شهردار بیرم، دست پاک شهردارخور، کارگر شهردار بنارویه، خادم پور شهردار اوز، اسدی رئیس شورای اسلامی شهر جویم

و موسوی بخشدار این منطقه به میزبانی قاسمی شهردار جویم برگزار شد، به بیان مشکلات و حل مسائل و پیگیری مصوبات جلسات قبل پرداختند.

در ادامه قنبرنژاد شهردار لار ورئیس مجمع شهرداریهای لارستان بزرگ به ایراد سخن پرداخت .

وی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: هدف از برگزاری این جلسات، همفکری ویاری رساندن به یکدیگر است تا بتوانیم در پیشرفت و آبادانی لارستان بزرگ گام مؤثر برداریم.

شهردارلار با بیان اینکه اعتماد مردم به شهرداری را باید از اساس وپایه های کار خود قرار داد گفت: اگر مردم به شهرداری اعتماد کنند، شهروند آمادگی خود را برای قدم برداشتن در راه آبادانی شهر قدم بر می دارد و تا زمانی که مردم این اعتماد را نسبت به شهرداری از دست بدهند،مشارکت حداکثری و سرمایه گذاری محقق نمی شود.

امضاء اساسنامه مجمع شهرداریهای لارستان توسط کلیه شهرداران پس از اصلاح و بررسی دقیق، اعلام پروژه های کاربردی و اساسی پیشنهادی شهرداران در جلسات آتی، آماده سازی و تهیه طرح توجیهی فنی واقتصادی مجتمع گلخانه ای مجمع شهرداریهای لارستان بزرگ با هماهنگی دبیرخانه مجمع و شهرداری اوز و دعوت از ریاست سازمان تامین اجتماعی لارستان جهت حل مسائل ومشکلات شهرداری در خصوص بیمه کارگران ساختمانی وموارد مربوطه، از مصوبات اصلی این جلسه به شمار می رفت که بحث و تبادل نظر شد.

شایان ذکر است مجمع شهرداریها لارستان بزرگ در سال ۱۳۹۰و پس از وقفه چند ساله، به جهت همفکری و هماهنگی بیشتر، مجدداً در سال ۱۳۹۳ با هدف ایجاد رویه مشترک در جهت ارتقاء جایگاه لارستان بزرگ با تأکید بر توانایی های شهرها، تلاش در جهت تقویت موزون شهرهای لارستان بزرگ، کمک در جهت ارتقاء شهرهای لارستان در سلسه مراتب شبکه ی شهری ایران، تشکیل و تا کنون این جلسات به طور مداوم در حال برگزاری است.

گفتنی است این مجمع نهمین جلسه خود را در شهر جویم برگزارکرد.
 
مصباح قنادی-خبرنگار روابط عمومی شهرداری لار

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین