دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

طرح تشدید تحریم های غیر هسته‌ای علیه ایران در سنای آمریکاارائه شد

ایران بر سر پرتاب موشک های بالستیک و سایر فعالیت های غیر هسته ای خود، به واسطه این طرح جدید هدف تحریم های شدیدتر آمریکا قرار خواهد گرفت. یک گروه از سناتورهای آمریکایی از هر دو حزب جمهوریخواه و دموکرات، از جمله اعضای ارشد کمیته روابط خارجی سنا، طرح مذکور را ارائه کردند.

سناتورهای آمریکایی طرحی را ارائه کردند که موضوع آن، تشدید تحریم های ایران بر سر آزمایش موشک های بالستیک و همچنین سایر فعالیت های غیر هسته ای این کشور است. به گزارش میلادلارستان  به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ یک گروه از سناتورهای آمریکایی از هر دو حزب جمهوریخواه و دموکرات، از جمله اعضای ارشد کمیته روابط خارجی سنا، روز گذشته طرحی را ارائه کردند که موضوع آن، تشدید تحریم های ایران برسر آزمایش موشک های بالستیک و همچنین سایر فعالیت های غیر هسته ای این کشور است.

«رابرت منندز» سناتور دموکرات و از تهیه کنندگان این طرح در این باره گفت طرح مذکور به گونه ای نوشته شده است که با توافق هسته ای ایران تداخلی نداشته باشد. خبرگزاری رویترز با اعلام این خبر نوشت: ایران بر سر پرتاب موشک های بالستیک و سایر فعالیت های غیر هسته ای خود، به واسطه این طرح جدید هدف تحریم های شدیدتر آمریکا قرار خواهد گرفت. یک گروه از سناتورهای آمریکایی از هر دو حزب جمهوریخواه و دموکرات، از جمله اعضای ارشد کمیته روابط خارجی سنا، طرح مذکور را ارائه کردند.

«منندز» سناتور دموکرات و «باب کورکر» سناتور جمهوریخواه و رئیس کمیته روابط خارجی سنا از تهیه کنندگان این طرح هستند.۱۴ سناتور دموکرات و جمهوریخواه حمایت خود را از این طرح اعلام کرده اند. بر این اساس، هر کس در برنامه موشک های بالستیک ایران مشارکت داشته باشد، و همچنین کسانی که با این افراد تعامل تجاری داشته باشند، هدف تحریم های اجباری آمریکا قرار خواهند گرفت.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۸:۵۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “طرح تشدید تحریم های غیر هسته‌ای علیه ایران در سنای آمریکاارائه شد”

  1. امید گفت:

    با عرض سلام و تبریک سال ١٣٩٦ به همه هموطنانم در اقسا نقاط کشور پهناورم ایران عزیز
    خواستم به عرضتون برسونم که : آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند و این تحریم ها بیشتر نشان دهنده ترس آمریکا از ایران است و هیچ ارزش دیگری ندارد بلکه سودی برای ایران هست چون محکمتر از قبل روی پای خودمان می ایستیم و به دستاوردهای جدیدتری می رسیم
    با تشکر از همه دوستان زحمت کش در میلاد لارستان بزرگ

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین