جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

فرماندار ویژه لارستان: مصدومان حادثه عروسی در لار ۵ نفر بودند

فرماندار ویژه لارستان گفت: حادثه ترکیدن لامپ در یک مراسم عروسی در لار تنها ۵ مصدوم داشته که پس از مداوا ترخیص شده اند. جلیل حسنی شامگاه جمعه در گفت…

فرماندار ویژه لارستان گفت: حادثه ترکیدن لامپ در یک مراسم عروسی در لار تنها ۵ مصدوم داشته که پس از مداوا ترخیص شده اند. جلیل حسنی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار مهر تصريح كرد: شب گذشته در اثر ترکیدن لامپ در مراسم عروسی روستای شرفویه شهرستان لار تنها پنج نفر از ناحیه چشم مصدوم شدند.
وی با اشاره به اینکه برخی خبرگزاری ها مصدومان این حادثه را ۷۲ نفر اعلام کردند که این آمار مورد تایید نیست، افزود: پنج مصدوم این مراسم نیز که دچار سوزش و تورم چشم شده بودند نیز پس از  مداوا ترخیص شدند. فرماندار ویژه لارستان با اشاره به اینکه هیچ فرد مصدوم ناشی از این حادثه در بیمارستان بستری نیست، تاکید کرد: این حادثه آنطور که برخی خبرگزاری ها به آن اشاره کردند، نبوده و صحت ندارد.
بخشدار بنارویه لارستان نیز در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: در مراسم جشن عروسی در منزل یکی از اهالی روستای شرفویه و در حین ریختن شکلات بر سر عروس و داماد با اصابت شکلات به لامپ نصب شده در حیاط و ترکیدن آن، پنج نفر دچار سوزش چشم می شوند.
اسماعیل بهروز ادامه داد: این افراد با مراجعه به خانه بهداشت روستا مداوا شده و مشکل خاصی برای آنها به وجود نیامده است. وی با گلایه از برخی خبرها مبنی بر ۷۲ مصدوم در این مراسم، تصریح کرد: منطقی نیست که با ترکیدگی یک لامپ ۷۲ نفر مصدوم شوند.
یادآور میشود میلادلارستان نیز به نقل از خبرگزاری ایرنا عدد ۷۲ را برای مصدومان این حادثه ذکر کرد که این خبر بدین وسیله از خروجی سایت حذف گردید.
خبرنگار خبرگزاري مهر: داود عسكرپور
نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۷:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین