سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

کیفرخواست پرونده داعشی ها در عاشورای لار صادر شد

 رئیس کل دادگستری فارس از صدور کیفرخواست پرونده تکفیری های داعشی در عاشورای لار خبرداد. وی با تاکید بر رسیدگی سریع و خارج از نوبت به پرونده تکفیری‌های دستگیر شده…

 رئیس کل دادگستری فارس از صدور کیفرخواست پرونده تکفیری های داعشی در عاشورای لار خبرداد. وی با تاکید بر رسیدگی سریع و خارج از نوبت به پرونده تکفیری‌های دستگیر شده اظهارکرد: دراین پرونده نیاز به تحقیقات و بررسی های جامع تری بود که انجام شد و کیفرخواست افرادی که اتهاماتشان احراز شده ، صادر شده و پرونده در دادگاه انقلاب شیراز در حال رسیدگی است.

به گزارش میلادلارستان به نقل از میزان، رئیس کل دادگستری فارس ۱۱ آبان ماه سال گذشته با اشاره به کشف عملیات انتحاری تکفیری‌ها در جنوب استان عوامل امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی گفته بود : دستگیری به موقع تکفیری‌ها و خنثی شدن نقشه شوم آنان نشان‌دهنده اشراف اطلاعاتی و امنیت بالای این استان و پیشگیری از شکل‌گیری عوامل ناامنی است.

القاصی تصریح کرده بود: سربازان گمنام امام زمان(عج) در کشف این عملیات با هوشیاری لازم مهمترین نقش را ایفا کردند و ورود به موقع نیروهای انتظامی نیز باعث خنثی شدن اقدامات تروریستی حلقه های وابسته به این گروه شد.

القاصی با بیان اینکه از جمع ۱۶ نفر تروریست دستگیر شده به استثناء دو نفر همه از اتباع بیگانه هستند، گفته بود: پیش از این، بارها در قالب طرح‌های پیشگیرانه اعمال محدودیت، مدیریت و نظارت ویژه بر اتباع بیگانه غیر مجاز را خواستار شده‌ایم و امروز بیش از هر زمان اجرای طرح‌های طرد و ممنوعیت فعالیت و به‌کارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز احساس می‌شود. وی با ابراز تاسف از این که بسیاری از اتباع بیگانه غیرمجاز دارای پرونده‌های متعدد علیه شهروندان و یا علیه سایر اتباع هستند، گفته بود: بسیاری از این افراد به خاطر عدم احراز هویت به راحتی متواری و اجرای عدالت در خصوص آنان سخت می گردد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۳:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین