جمعه ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 14

خط و نشان استاندار برای مدیران کم کار

استاندار فارس در جلسه شوراي اداري استان در بخشی از سخنان خود با اشاره به تغییر برخی مدیران در استان،  برخي اظهار نظرها دراین مورد را  غير منصفانه خوانده و…

استاندار فارس در جلسه شوراي اداري استان در بخشی از سخنان خود با اشاره به تغییر برخی مدیران در استان،  برخي اظهار نظرها دراین مورد را  غير منصفانه خوانده و

افزود: با قاطعيت اعلام مي كنم كه گرايشات خطي و جناحي در اين تغييرات نقشي نداشته است. استاندار فارس افزود: همه ما وظيفه خدمت رساني به مردم را داريم وبا مديريت خوب ما منافع مردم بايد تامين شود.

نماينده عالي دولت در استان فارس افزود: مديران بايد همه تلاش و همت خود را به كار بگيرند  تا پايان سال مالي ۹۳ تمام اعتبارات خود را جذب و از برگشت آن جلوگيري نمايند. دکتر احمدی ادامه داد: مديراني كه نتوانند اعتبارات خود را جذب نمايند نمره منفي خواهند گرفت .

دكتر احمدي به سفر رياست جمهوري به استان فارس اشاره كرد و ابراز داشت: همه مديران بايد با همت و تلاش ظرف مدت دوسال كليه مصوبات  را ۱۰۰درصد  اجرايي كنند.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري فارس،نماينده عالي دولت در استان فارس افزود: بايد از برخي جدال هاي كه هيچ ريشه اي ندارند پرهيز شود و همه را به وحدت بيشتر دعوت كنيم وبا يك مديرت و همدلي پشت سر رهبري در راه خدمت به مردم و ارتقاي استان حركت كنيم.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین