شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 13 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

شماره870 میلادلارستان+لینک دانلود

شماره ۸۷۰ میلادلارستان منتشر شد. تیتر یک این شماره به تولید و برداشت ۶۰ هزار تن گندم از مزارع لارستان  و ارسال آن به استان های کشور اشاره دارد. “میلاد…

شماره ۸۷۰ میلادلارستان منتشر شد. تیتر یک این شماره به تولید و برداشت ۶۰ هزار تن گندم از مزارع لارستان  و ارسال آن به استان های کشور اشاره دارد.

“میلاد مصلح الهی را پاس بداریم” سخن سردبیر در این شماره می باشد. اخباراستان وشهرستان را در صفحات ۲و ۳ این شماره می توان ملاحظه نمود. “۱۰ کشور در لیست سیاه عربستان” موضوعی است که در صفحه سیاسی این شماره می توان مرور کرد. بخش اول ” کوزه شو برات” به قلم خانم جهاندیده را در صفحه خواندنی فرهنگ مردم بخوانید. چند اصطلاح لاری و کاربرد آن را نیز در همین صفحه می توان مرور کرد. “زیباترین ستاره ام بیا…” مطلبی ادبی در انتظار فرج منجی دو عالم است که می توان در صفحه اعتقادی آن را ملاحظه نمود. اخبار دیگر منطقه و خصوصا سخنان وزیر راه در لارستان و نیز سخنان مدیر کل ارشاد فارس و نماینده مردم در همایش لارستانی های مقیم شیراز را نیز در صفحه آخر این شماره بخوانید. این شماره را از روزنامه فروشی ها و یا اینجا دریافت نمایید.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۵۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین