شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 37 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

دکتر ایمانیه از دانشکده لار حمایت کند

میلاد لارستان: با حضور قائم مقام وزیر بهداشت روسای جدید دانشکده علوم پزشکی لارستان تودیع و معارفه شدند. به گزارش میلاد لارستان پیش از ظهر امروز طی آئینی در جلسه…

میلاد لارستان: با حضور قائم مقام وزیر بهداشت روسای جدید دانشکده علوم پزشکی لارستان تودیع و معارفه شدند. به گزارش میلاد لارستان پیش از ظهر امروز طی آئینی در جلسه شورای اداری لارستان با حضور محمدهادی ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز،

جمشید جعفرپور نمینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، روسای ادارات شهرستان، خیرین و اقشار مختلف مردم رئیس جدید دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان معرفی شد.

نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش با تمجید از خدمات و فعالیتهای دولت در زمینه ایجاد تحول در نظام سلامت کشور، اظهار داشت: اثرات مثبت طرح تحول سلامت بر زندگی اقشار مختلف مردم قابل لمس است.

وی عملیاتی کردن طرح تحول سلامت را موجب بالا رفتن رضایت عمومی عنوان و افزود: با اجرای مراحل گوناگون طرح وسیع تحول نظام سلامت انقلابی در این حوزه رخ خواهد داد.

جعفرپور با بیان اینکه مرحله بعد از درمان در طرح تحول سلامت، ساماندهی وضعیت بهداشتی است، تصریح کرد: این طرح بزرگ از حمایت های همه جانبه مجلس شورای اسلامی برخوردار است به طوری که بیشترین بودجه ها و حمایت ها از وزیر مربوطه بعمل آمده است.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در بودجه های سال ۹۳ و ۹۴ توجه خاصی به این طرح شده است، خاطر نشان کرد: در قوانین، کاملاً رعایت اجرای صحیح طرح تحول نظام سلامت با مجلس شده است.

نماینده مردم لارستان در مجلس با ابراز امیدواری در تدام اجرای این طرح، گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت، فکر و ذکر بیمار و اطرافیانش، از دغدغه های مالی به ویژه در افراد نیازمند برطرف خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه دانشکده علوم پزشکی لارستان به استناد قانون بودجه از سال ۹۲ استقلال یافته است، تصریح کرد: با این اقدام، تحولی به لحاظ بودجه ای و ساختاری در آن ایجاد گردید که در دو سال اخیر خدمات خوبی در جای جای لارستان ارائه شده است.

جعفرپور ابراز امیدواری کرد: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حمایت های خود از دانشکده علوم پزشکی لارستان، زمینه رشد و اعتلای بهداشتی، درمانی و آموزشی این دانشکده را فراهم آورند.

در پایان این مراسم، از خیرین بزرگ عرصه سلامت در شهرستان لارستان تجلیل و از زحمات دکتر حسین فرامرزی تقدیر و دکتر عاطفه رئوفی به عنوان رئیس جدید دانشکده علوم پزشکی لارستان معرفی شد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین