جمعه ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 10

حفظ حرمت مردم سرلوحه کارم خواهد بود

میلاد لارستان: رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان در نخستین سخنرانی خود پس از انتصاب به ریاست این دانشکده، گفت: پایبندی به اخلاق و حفظ حرمت اشخاص و مردم سرلوحه کارم…

دکتر رئوفی رئیس دانکده علوم پزشکی لارستانمیلاد لارستان: رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان در نخستین سخنرانی خود پس از انتصاب به ریاست این دانشکده، گفت: پایبندی به اخلاق و حفظ حرمت اشخاص و مردم سرلوحه کارم خواهد بود.

به گزارش میلاد لارستان؛ عاطفه رئوفی به عنوان رئیس جدید دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه دانشکده علوم پزشکی لارستان کار اصلی پیگیری، سیاستگذاری و نظارت بر سلامت را برعهده دارد، اظهار داشت: دانشکده علوم پزشکی لارستان با دارا بودن بیش از ۱ هزار و ۳۰۰ پرسنل و ۳۷۰ دانشجو آماده ارائه خدمات به مردم است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه در سایه وحدت، امید و اعتدال می توان به پیشرفت و رشد دست یافت، افزود: پایبندی به اخلاق و حفظ حرمت اشخاص و مردم سرلوحه کارم خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه، دانشکده علوم پزشکی لارستان می بایست به یک مرکزی پویا، بانشاط، پرورش دهنده فکر و توانمند تبدیل شود، تصریح کرد: باید در محیطی آرام و بدون حاشیه، به سوی پیشرفت و تعالی گام برداشت.

رئوفی با درخواست همکاری از نخبگان، اساتید، دانشجویان، خیرین و دولت، اضافه کرد: همه با هم می بایست در راه اعتلای بهداشتی، درمانی و آموزشی گام برداشت.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین