چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۰ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی لارستان خبر داد

محور لار–جهرم پرحادثه ترین جاده جنوب فارس

میلاد لارستان: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی لارستان محور لار – جهرم را پرحادثه ترین جاده جنوب فارس دانست و گفت: این محور تا ۷ فروردین ماه ۹۶ با ۱۳ حادثه ترافیکی، ۲۰ مصدوم و یک فوتی در رتبه نخست بروز حوادث در جنوب فارس قرار دارد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی لارستان محور لار – جهرم را پرحادثه ترین جاده جنوب فارس دانست و گفت: این محور تا ۷ فروردین ماه ۹۶ با ۱۳ حادثه ترافیکی، ۲۰ مصدوم و یک فوتی در رتبه نخست بروز حوادث در جنوب فارس قرار دارد.

مسعود حاج رجبی در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با تبریک عید نوروز اظهار داشت: آمار ارائه خدمات اورژانس ۱۱۵ لارستان در ایام نوروز امسال نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی افزود: آمار فوتی حوادث ترافیکی در ایام نوروز در محدوده مأموریتی اورژانس لارستان نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی لارستان پرحادثه ترین محور را جاده لار – جهرم دانست و تصریح کرد: خستگی و خواب آلودگی رانندگان و آشنا نبودن آنها به مسیرها از عمده دلائل بروز حوادث ثبت شده است.

رئیس اورژانس لارستان با برشمردن برخی آمارها از شروع طرح تسهیلات نوروزی (۲۴ اسفندماه ۹۵) تا ۷ فروردین ماه ۹۶، ادامه داد: محور لار – جهرم با ۱۳ حادثه ترافیکی، ۲۰ مصدوم و یک فوتی در رتبه نخست بروز حوادث قرار دارد و پس از آن محور لار – بندرعباس با ۶ حادثه، ۷ مصدوم و یک فوتی، مسیر لار – بستک با ۵ حادثه و ۱۲ مصدوم و جاده لار – خنج با ۴ حادثه و ۵ مصدوم قرار دارند.

وی یادآور شد: در مجموع در محورهای مواصلاتی ذکر شده، ۲۵ حادثه ترافیکی با ۴۲ مصدوم و ۲ فوتی رخ داده است.

حاج رجبی با اشاره به آمار خدمات ارائه شده از سوی پایگاههای اورژانس لارستان، گفت: در این مدت ۳۵۷ مأموریت انجام شده که ۵۳ مورد مربوط به حوادث ترافیکی با ۷۴ مصدوم بوده و ۲۶۲ مأموریت مربوط به بیماران غیرتصادفی با ۶ مورد فوتی بوده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی لارستان درباره آمار خدمات پایگاههای اورژانس شهرستان خنج نیز، افزود: طی این مدت در مجموع ۹۲ مأموریت انجام شده که ۱۲ مورد مربوط به حوادث ترافیکی، با ۱۶ مصدوم و همچنین ۶۰ مأموریت مربوط به بیماران غیرتصادفی بوده است.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۶:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “محور لار–جهرم پرحادثه ترین جاده جنوب فارس”

  1. علی رضا گفت:

    کی می خواهد این جاده دو بانده بشه خدا عالم است افسوس شاید هیچ وقت

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین