سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 29

ارتباط دو سویه شهرداری اصفهان و لار کلید خورد

شهرداری لار در راستای اجرای هرچه بهتر مدیریت شهری و آسوده خاطر ماندن افکار وانظار وهمشهریان در بهتر و آبادتر شدن شهر لار و مدیریت خدمات شهری، اقدام به هماهنگی…

شهرداری لار در راستای اجرای هرچه بهتر مدیریت شهری و آسوده خاطر ماندن افکار وانظار وهمشهریان در بهتر و آبادتر شدن شهر لار و مدیریت خدمات شهری، اقدام به هماهنگی

و بازدید ازمجموعه مدیریت شهری شهرداری اصفهان نمود.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری لار،  هیئتی ۸ نفره از کارشناسان ومدیران اجرایی لارستان با اعزام به  اصفهان از نکات کلیدی و راهبردی شهرداری اصفهان و مجموعه مدیریتی آن که این شهرداری را به نقطه دستیابی اهداف بزرگ و موفق رسانده است، بهره مند شدند.

در این بازدید ۲ روزه تیم اجرایی شهرداری لار جلساتی با دومعاونت مهم و راهبردی شهرداری اصفهان تشکیل و از نظرات و پیشنهادات آن ها و تیم کارشناسی استفاده نمودند.

بر اساس این گزارش در جلسه اول با معاونت خدمات شهری گزارشی اجمالی از روندکار این مجموعه مدیریتی در اصفهان بیان شده و معاون خدمات شهری مربوطه طی سخنانی انجام پروژه ها در زمان خاص و تعیین شده را از رموز پیشرفت شهرداری اصفهان دانست.

اسدالهی در این دیدار با بیان اینکه برای الگو گرفتن و پیاده سازی هر طرحی در شهر خود باید آن را بومی سازی کنیم، اظهار داشت: به طور کلی در هر طرحی که در شهر اجرا می شود باید دو کار انجام داد تا موفق باشیم . اول ظرفیت سازی بومی ودوم متناسب سازی که دو امر لازم برای رسیدن به موفقیت در شهرداری است.

پس از سخنرانی اسدالهی مدیران این حوزه از جمله مهندس خسروی ناظرعالی خدمات شهری مناطق، مهندس مستاجران ناظر دوم ومهندس شیرزاد مسئول آموزش حوزه خدمات شهری در خصوص بازیافت شهری و تفکیک از مبدأ با قدمت ۲۰ ساله شهرداری اصفهان و نظارت عالیه بر روی پیمانکاران وشرکت های وابسته وهمچنین در مورد آموزش و بحث فرهنگ شهروندی و درآخر ارزیابی عملکرد مجموعه، توضیحات مفصلی را به این تیم ارائه دادند.

پس از آن، جلسه دیگری با معاونت مناطق و بین الملل این شهرداری و مشاور عالی شهردار دکتر جمالی نژاد برگزار شده  و پس از توضیحات مهندس شریفی لاری معاونت عمرانی شهرداری لار در خصوص هویت شهرلار، دکتر جمالی نژاد به بیان مطالب بین المللی وهویتی و جایگاه اصفهان در تاریخ قبل از اسلام و بعد از اسلام تا زمان انقلاب شکوهمند اسلامی  پرداخت.

وی گفت: در امر مدیریت واحد شهری، اصفهان شهری پیشرو بوده است و تلاش شده تا با یک برنامه پنج ساله مرجع برای کلیه دستگاههای اجرایی وخدماتی شهری، مدیریت هماهنگ شهری به عنوان تمرین برای مدیریت واحد شهری محقق گردد.

وی خاطر نشان ساخت: ما برای اصفهان ویژگی هایی را از جمله اسلامی، طیب، مسجد محور، مظهرتمدن و ارزشمند، در افق چشم انداز تعریف کرده ایم .

وی پس از سخنرانی مفصل خود در امر مدیریت شهری خاطر نشان ساخت: برای تمرین اهداف، می توان مدیریت هماهنگ شهری را در مرحله اول تمرین کرد وداشتن یک برنامه مرجع برای کلیه دستگاههای خدماتی و اجرایی شهری را اساس وپایه تمامی کارهای خود قرار دهید.

تیم شهرداری لار در ادامه  به حوزه روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری اصفهان رفت تا با ارائه نظران این حوزه در امر روابط عمومی به صورت تخصصی بهره مند شوند.

در این دیدار دکتر ستوده رئیس روابط عمومی شهرداری اصفهان نقش روابط عمومی ها در امر توجه و سرمایه گذاری بلند مدت شهرداری بی نظیر دانست. وی افزود: تلاش فراوانی شده است تا از طریق برنامه های متعدد رادیویی و تلوزیونی اختصاصی و انتشار روزنامه، اولین سایت خبرگزاری وابسته به شهرداری(ایمنا)، سامانه ۱۳۷ انتقادات و پیشنهادات همشهریان، آموزش فرهنگ شهروندی و ملاقات های مردمی و سایر برنامه های ارتباطی بتواند اعتماد مردم را بدست آورده شود، چون مدیران شهری اصفهان اعتقاد راسخ دارند بدون اعتماد شهروندان هیچگونه پیشرفت واقعی و قابل توجهی بدست نخواهد آمد.

 بازدید ایستگاه ثابت بازیافت و شرح کار آن و نیز بازدید میدانی از مجموعه خط بازیافت وتولید کود کمپوست این ایستگاه از دیگر برنامه های هیئت لارستانی بوده است.

همچنین بازدید از سایت نخاله ساختمانی، باغ رضوان (دارالرحمه)، ایستگاه موقت سیمی تریلرها، کارگاه تولید چیس چوب و مرکز پارکینگ موتوری شهرداری اصفهان نیز جزء برنامه های تیم شهرداری لار بوده است.

گفتنی است مهندس شریفی و هیئت همراه از معاونین وکارشناسان شهرداری اصفهان جهت بازدید و ارائه راهکارها ونظرات خود از نزدیک رسماً برای سفر به شهر لار دعوت به عمل آمد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین