سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 28

جشن بزرگداشت تئاتر لارستان برگزار شد

جشن بزرگداشت تئاتر لارستان طی مراسمی با حضور معاون مدیرکل ارشاد فارس، معاون ویژه استاندار و فرماندار ویژه لارستان، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش لارستان، رئیس اداره فرهنگ…

جشن بزرگداشت تئاتر لارستان طی مراسمی با حضور معاون مدیرکل ارشاد فارس، معاون ویژه استاندار و فرماندار ویژه لارستان، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش

لارستان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد لارستان، جمعی از هنرمندان و هنردوستان و با مجری گری  فرزاد قناعت پور و اجرای گروه تئاتر ب ب یعقوب برگزار شد.

 

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، در این مراسم رفعت حقیقی رییس اداره  ارشاد لارستان طی سخنان در ابتدا از اهالی تئاتر  تشکر کرده و پس از خوش آمدگویی به حضار بابت جشن روز تاتر و ارایه مختصر از فعالیت های شس ماه اش ، به شدت از انتقادات غیرمنصفانه بعضی افراد نسبت به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بویژه شخص دکتر مریدی انتقاد کرده و افزود: چسباندن انگ های سیاسی بسیار غیر اخلاقیست و هدف اداره کل و به طبع آن اداره کارهای فرهنگی بدور از سیاسی کاریست و دست همه افراد دلسوز فرهنگی را میفشاریم و از همه هنرمندان استقبال میکنیم .


در ادامه این مراسم نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ضمن سخنانی بیان داشت: این حقمان نیست این شهرستان با این وسعت از چنین سالن محقری برخوردار باشد. وی افزود: گروههای هنری لارستان در زمان انقلاب و حتی قبل جزء گروههای برتر استانی و کشوری بوده اند. نجیب زاده سپس با اظهار خرسندی از حضور در جمع هنرمندان بیان داشت: اگر هنر به داد ما نرسد زندگی سخت میشود.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۵۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین