پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

بازدید دکتر رئوفی از پردیس دانشکده علوم پزشکی+تصویر

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان از مجموعه پردیس دانشکده بازدید نموده و از روند اجرای این پروژه مطلع شد. به گزارش میلادلارستان وبه نقل از روابط عمومی دانشگده علوم پزشکی…

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان از مجموعه پردیس دانشکده بازدید نموده و از روند اجرای این پروژه مطلع شد. به گزارش میلادلارستان وبه نقل از روابط عمومی

دانشگده علوم پزشکی و خدمات درمانی لارستان در ابتدای این بازدید در معیت معاون درمان دانشکده(دکتر اقتداری)، معاون توسعه مدیریت و منابع(دکتر دیانت) و تنی چند از دیگر مسئولین برگزار گردید،  مهندس محسن احمدی اطلاعات کلی در مورد روند آماده سازی  جهت شروع اجرای این پروژه را بیان داشته و در ادامه دکتر رئوفی از تلاشهای شبانه روزی خیرین قدردانی نمود.

وی همچنین آقای مسعود حاجی رجبی را به عنوان ناظر فنی دانشکده معرفی نموده و افزود: دانشکده علوم پزشکی هرگونه همکاری لازم را جهت تسریع در امر اجرای این پروژه در دستور کار خود قرار خواهد داد.

لازم به ذکر است که کل پروژه در زمینی به مساحت ۵۸ هکتار در نظر گرفته شده  که ورثه مرحوم پورحسن با هزینه ای بالغ بر ۵ میلیارد ریال به اجرای تک لبه های این مجموعه همت گمارده، جناب آقای حاج علی رضا رضویان ساختمان خوابگاه را با زیربنای ۳۲۰۰ مترمربع در حال ساخت دارد که بتن ریزی پی این ساختمان به پایان رسیده، ورثه مرحوم حاج زینل راستی لاری ساختمان اموزشی این مرکز را متقبل شده که بتن ریزی ۱۰۰ متر مربع این ساختمان در پی به پایان رسیده است.

ساختمان ستاد توسط ورثه مرحوم حاج محمد باقر راستی لاری احداث خواهد شد که گود برداری آن به اتمام رسیده و مسجد این مجتمع نیز توسط خیرین گمنام دیگری به نمایندگی جناب آقای شهلایی  کلید خواهد خورد.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین