سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 29

نهضت خمینی تا نهضت مهدوی در دانشگاه علمی کاربردی

در آستانه روز گرامیداشت بسیج اساتید ،نشست حلقه صالحین با حضور اسماعیلی ریاست دانشگاه و جمعی از اساتید با عنوان نهضت خمینی تا نهضت مهدوی برگزار شد.  در این نشست…

در آستانه روز گرامیداشت بسیج اساتید ،نشست حلقه صالحین با حضور اسماعیلی ریاست دانشگاه و جمعی از اساتید با عنوان نهضت خمینی تا نهضت مهدوی برگزار

شد.  در این نشست ابتدا عبدالله نجاری سر حلقه صالحین بسیج اساتید مرکز به بیان فعالیت های انجام شده پرداخت و تداوم جلسات فعال را خواستار شد .

سپس سرهنگ پاسدار حمید مقیمی به ایراد سخنرانی با محوریت نهضت مهدوی پرداخت . وی اظهار داشت :در اندیشه امام خمینی ( ره ) زمینه سازی و بستر سازی انقلاب مهدوی تبلور زیاد است . امام ( ره ) در نهضت خود بر دو مساله نهضت عاشورا و قیام حضرت مهدی ( عج )تاکید داشت . وی در ادامه نقش مقام معظم رهبری را در تداوم پیوستگی نهضت خمینی تا قیام مهدوی تشریح نموده و اظهار نمود : امام خمینی ( ره ) و سپس مقام معظم رهبری بر تفکر پوشالی غرب که مبتنی بردین سازی منحرف آخر الزمان است خط بطلان کشیدند و امت ایران  با چراغ هدایت و بصیرت رهبری مانع تحقق توطئه های دشمن در برهه های مختلف شده اند .

به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علمی – کاربردی لارستان ، در پایان نشست اسماعیلی ریاست دانشگاه سلسله نشست هایی را با عنوان سبک زندگی مهدوی در آستانه ظهور جهت دانشجویان با حضور حلقه صالحین بسیج اساتید خواستار شد و از دو نفر از فعالین حوزه بسیج اساتید مرکز تجلیل به عمل آورد .

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۳۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین