سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 33

جعفرپور: 98.5میلیاردتومان بودجه94 دانشکده علوم پزشکی

در نشستی  با حضور دکتر جعفرپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و اعضای هیئت رئیسه دانشکده علوم پزشکی، مسائل و مشکلات دانشکده علوم پزشکی لارستان مورد بررسی قرار گرفت….

در نشستی  با حضور دکتر جعفرپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و اعضای هیئت رئیسه دانشکده علوم پزشکی، مسائل و مشکلات دانشکده علوم پزشکی لارستان مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش

میلادلارستان وبه نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، در این نشست خانم دکتر رئوفی ریاست دانشکده ضمن ارائه گزارشی از وضعیت موجود ارائه دانشکده، مشکلات موجود در پیشرفت آن را نیز مورد اشاره قرار داد. سپس معاونین دانشکده ، گزارشی از اهم فعالیت های خود در حوزه مربوطه ارائه نموده و درخواست های خود  از نماینده مردم جهت ارتقاء کیفیت کار را بیان داشتند .

در ادامه  دکتر جعفر پور ، ضمن تبریک استقرار مدیریت جدید و آرزوی توفیق وی در این مسئولیت، حساسیت فعالیت و خدمت در حوزه بهداشت و درمان به دلیل وجود مجموعه ای از انسانهای دردمند و منتظر درمان را مورد اشاره قرار داد.  نماینده مردم  همچنین ضمن تشکر از حضور و تلاش مستمر اعضای هیئت رئیسه خواستار ادامه و پی گیری امورات مربوط با وحدت ، همدلی و قدرت بیشتر در فضای کاری شد.


عضو مجمع نمایندگان فارس با توجه به افزایش اعتبارات دانشکده از زمان استقلال از ۳۳ میلیارد تومان در سال ۹۲ به ۹۸٫۵ میلیارد تومان در سال ۹۴ و اقدامات صورت گرفته ، وضعیت دانشکده را رو به رشد ارزیابی نمود. دکتر جعفر پور با اشاره به مصوبه شورای عالی فرهنگی که کشور را به ۱۰ قطب تقسیم نموده ، عنوان داشت مسیر های موجود از مسیر دانشگاه مادر که در استان ما ، شیراز می باشد ، می گذرد ولی از لحاظ مالی دانشکده ها مستقل اند.

نماینده مجلس با توجه به خبر قطعی شدن دانشکده که در بهمن ماه ۹۳ اعلام گردیده بیان داشت: مشکل جذب هیئت علمی جهت دانشکده لار مرتفع و پس از جذب هیئت علمی می توان رشته های آموزشی را به رشته های موجود افزود .

در این جلسه مصوب گردید جهت ، بازخورد گیری ، آسیب شناسی و پاسخگویی به نیاز های مردمی و ارائه گزارش مجموعه علوم پزشکی به نماینده مردم ، هفته اول مهر ماه جلسه ای در دانشکده علوم پزشکی با حضور نماینده مردم برگزار گردد. 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۴۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین